visste ni allt detta?

saker ni kanske inte visst om mig ?

  • för någon vecka sen blev jag tillsammans med Daniel martell.

  • jag hatar egenligen reklam som jag inte vill veta. visst det är en annan sak om man frågar hur jag mår eller något. men om det bara är reklam kan jag bli sur ibland.varför ska jag veta det. visst jag ser ut som en snäll tjej det är jag med, men jag gör inte allt.

  • Jag hatar en tjej som är helt störd som inte kan förstå något (nämnar inga namn)

  • hatar när folk bara utnyttjar en.


nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon! :D
godnatt och godmorgon! :)

Kommentarer

toppen ju! :D <3

hahaha=)

hænder idag då?

Frukosttips ute nu :D

yeah :D

Jag har haft filmkväll med syrran :)

SV: Händer hos dig? :)

KRAM

sv: hahah ja det har jag=)

tack :)

sv: alltid mysigt med film och godis hihihi :)

hitta på idag då? :D

kram!

Okej, känns det bra och vad väntar du på? :) kram.

Hata inte, det kommer tillbaka till dig.

håller på o svarar på MASSOR med kommentarer som aldrig tar slut! sj ? =D

hahah kan du inte lägga ut någon bild på den där daniel? för jag vet väl itne vem han är, eller? xD <3

Hatar också när folk utnyttjar en "/ Älskar din blogg <33

:D

sv: haha okej =)

Sov så gott :) Hoppas du får en bra torsdag!♥

haha okej!!

god natt hörs ! <3

är du duktig på att fixa bloggar och sådära? design?:)

:D tack

grattis till den nya kärleken.

SV: Okej, kul :) sitter hemma hos killen och svarar på kommentarer som aldrig vill ta slut ;D

sv: Hehe tack :)

yees :D hendero? :D

Okej, jobba :(

fint namn du har =)

självklart så röstar jag på dej! :D

föresten godmorgon!

vad ska du hitta på idag då? :)

Ushja, det finns så många skumma typer ;(

fin header du har!;-)

hatar ockås folk som bara utnytjar en, eller typ hatar, jag säger ogillar eller så hatar jag bara dferas beteende.

:)

mjo :P hoppas du fått en god natts sömn:)

allt bra ? =D

GRATTIS :D

Har du kille eller ??

Ok kul

jag tycker iafl att din pojkvän har ett vädligt snyggt efternamn ja :D























Follow my on Bloglovin







Trackback