vatten


tog bara en bild orkade inte leta efter en bättre bild.

Helt ny facebook nu, ska bara lägga till lite vänner och skaffa lite fakta om mig och sedan vänta på att alla har lagt till mej och ladda upp bilder. lite små sur är det bara för nu måste jag logga in på en annan msn bara för att se om jag fått post där ifrån det är det drygaste. men jag får vara glad att den personen som gjord det inte tog och gick in på min Facebook och skrev till andra.

lita aldrig på vänner något nytt jag vet nu.


Kommentarer

sv: hehe :) bilden är rå fin :)

Jag vill verkligen VINNA så jag undra om du vill lägga en röst på mig här http://encs.blogg.se/2009/july/dom-5-utvalda-bloggarna-ar.html jag är nummer 2



Tack i förhand

ännu en cool bild :D

answ:

haha jamen precis. :O

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :P dudå?

Sjukt fina bilder! Och älskar din header!

har du system kamera?

Okej! ;) cool bild! ;D

föresten, vet du hur man får kommentar grejjen i början av inlägget ist? :)

jag litar inte på någon :/

http://sarahcollin.blogg.se

sv: japp! :) snygg bild

SV: ahha :D säger bara sanningen ..

ohno! du är mycket sötare

Tack så mycket! :)



Jag och min pojkvän på en sten ;D



Ha en supertrevlig fredag! :D

tur du kunde göra det. kiwin såg god ut. =)

Man kan dessvärre inte lita på många nuför tiden ;/

Sjukt fin bild förresten :)

sv: vsg :) allt bra?

Hej!

just nu pågår en tävling om helgens blogg i min blogg. om du vill vara med och tävla så kommentera detta inlägget och de 10 första är med och tävlar!

Do it!

http://materialgirl.webblogg.se/2009/july/helgens-blogg.html#comment

Galet fin bild :D

sv:5 mil bortanför kanske!(=

men frukten är ju till för att äta :D

Sv: jupps :P

answ:

jao. händer idag? :)

SV: haha jo då, jag har alltid rätt :)

Sv: det var så lite :)

snygg bild (:

sv: jo visst är de :) fin bild!

kram

för att ALLA har svikit mig

http://sarahcollin.blogg.se

Tack för att du röstade på mig. :)

vore nog coolt med ett äpple :D

sv: åh tack :D

kram

ja. =)

Sv: hehe jag tkr också NOT :P

Okej, :) kanske kompis

sv: härligt :) jorå det är finfint.

jaa gör det :D

Drar igång med frågestund, det är bara att fråga på nu! :)

smaklig måltid. =)

jag tror at det blir en lunch ;)

skitnsygg bild ;D

SV: ahha jag är envis :D

Shit vad fin blogg :ooooo

Här sk ajag nog stanna , eller ? ;O

sv: yee :) vilken av nrt? :;)

Sv: Ja, så det är något jag får fundera över ^^

Fin bild!

sv: ingen orsak :)

Sv: hehe jupps :P

fyfan va dåligt av din vän ;s

Tack :) Och vad jobbigt det lät.. att inte ens kunna lite på sina vänner!

Hihi jaa. :)

haha :)

skit fin bild föresten :)

ska vi lägga till varandra via bloglovin?

sv: hihi :D

SV: ahha ja det tror jag också, du är som mig :D

sv: åh! men tack detsamma :)))

naajs nu ska jag möta mamma

answ:

okey. ne ska ju fixa designen sen :D

sv: så lite så! :>

Hejsan, jag undrade om du kunde göra mig en liten tjänst, genom att gå in på denna sidan http://enligtsissi.blogg.se/2009/july/utkast-1-2.html#comment , och sedan kommentera på det inlägget där det står finalisterna!. Om du kunde kommentera " 10.Carolina " Det skulle ha varit jätte bra, för man skulle få ihopa så många röster som möjligt, det hade varit till stor hjälp!:D

planer för helgen? :)

svar: guuud va härligt! :) ja gotland måste vara bland det helt klart finaste jag sett i alla fall, och så varmt ändå känns som det är ett annat land på flera sätt om man ska jämföra haha :P



Ha det så bra! /Johan

haha ja jisses! efter kl 3 såg man inte bordet längre :P

Sv: Häftig bild förresten :P

Härligt att höra :)

Jag mår Jätte bra :)

Tack så jättemkt! :)

tack så jätte mycket:D

parmiddag :P

Jag har precis kommit hem från ett glasscafe:D

answ: haha :D

rösta gärna på mig som veckans blogg.



http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg-1.html

jag är nummer nio! :)

Är din facebook borta?!:okonstigt...

Vad tråkigt..

tack så mycket! :)

nej, det har jag itne frågat :)?

sv: göra ikv? =)

var med i min fototävling:D!

fin blogg!

Hoppas du får en jättebra helg! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

SV: hihihi :D



vad gör du nu då?

Cool bild :)

Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg! Vore så grymt tacksam om du kunde rösta på mig.



http://feliciaberggren.blogg.se/category/veckans-blogg.html



Kram <3

Sv: Så lite så :D

svar; kalaspuffar här :D själv?

besök min blogg & släng gärna en kommentar (a)

:D

jupp ;D

Fin bild =)

Kan inte vara kul när något sådant händer...

Sånt är drygt:/ har också varit med om de och lärt mej att aldrig ge ut min lösenord till nån, och ha något avancerat som inte är de lättaste och knäcka i första taget :P

haft en bra dag?

jag lyckas aldrig fånga vatten och vattendroppar bra hehe :D

bara bra med mig :)

Väldigt fin bild!:)

Shit vilket pucko: svårt att skaffa en egen FB? :S



Besök gärna min blogg - flyttar som 17 åring till spanien

Cool bild!

fortsätt fota,

du tar fina foton! :)



/ en som jobbar med kameror :)

Cool bild :D

Otroligt fin bild! :D

cool bild :D

Jättesnygg bild!

snygg bild!

tjusig bild :D

grym bild säger jag bara, och fin blogg i övrigt med :)

tuff bild! Ser riktigt läskande ut!

Häfftig bild... //Tess

super fin bild! :)

ha en bra dag!

Din blogg är jättefin, likaså dina bilder, verkligen! :] skulle du vilja kika in på min, och kanske kommentera något inlägg? ((:

kram!

duktig du är! jätte fin bild :)

gud vilken fin bild!! :)

Mmmm, kiwi!!! mums^^

Guuud va fin bild :o

fint fotto :d

sjukt snygg bild :D

fiin bild =D

De va så lite.. egen bild? //tess

super vacker bild!

åh, bilden :*



söt blogg! ha det fint, kram

kiwin //Tess

fin bild :o

gud vad fin bild!

cool bild!

Cool bild! =D

hoppas du får en bra kväll =)

åh, man blir liksom törstig!

fin & cool bild :D

Fin bild ! :)

hej!

jag undrar om jag får låna bilden till min blogg? :)

jag kallas nämligen kiwin och jag lövar verkligen din bild!

ingen aning!

men om jag får bildbrist någon gång eller nåt!

okej! :D

tack :)

tack så supermkt! =)



cool bild!

Asfrän bild ju ;o <3

wow vilken bild!

GRYMT snygg och cool bild!!

grym bild

Verkligen en fin bild!

Först och främst, jätte fin bild. Har också tagit några sådana kreativa bilder. Jätte kul att se att andra med gör det :)



Men har även en liten fråga.. Jag tänkte göra om min bloggdesign och ser att du har lite annorlunda. Undrar egentligen hur man gör designen för sidan i två kolumner, med menyn för sig och spalten för sig.. Photoshop kanske?



Tack.

Jättesnygg bild & blogg!:)



KRAM

Vilken fin bild =)^^

Unik bild, inte dålig alls, faktiskt :)

Sen ska jag börja ladda upp mina bilder i mina kategorier :)



( om du svarar på denna kommentar, svara inte på den, i mitt senaste inlägg.. för det är ju bara kommentarer från dig där. ta ett annat inlägg )























Follow my on Bloglovin







Trackback