<3


Kommentarer

:D, händer idag då?

Tyvärr inte :/ Här har det vart regn och tråkigt i snart två veckor och det ser ut att fortsätta va så :(

Nee det är bara massa moln och regn här :/ ush, hehe har du sol ? :)

Verkligen jätte fin blogg!

aww nej de e den nt ;S massa regn

Japp =)

nepp:/ idag är det bara regn, igår var det sol.



sv: har inga kläder för avslutningen än, hehe men får ta nåt gammalt då.

tack för röstningen:D

kul du tyckte det var bra skrivet!

btw det var en bra sak at brinna för.

Nej det är regnigt här :P

Nej -.- hos dig?



sv: okej, själv gör jag inte mkt ;P

fin blogg :)

fan heller!^^[ursäkta, men jag hatar klimatet i sverige nu!]

sv: du också :) nej här har det ösregnat ;( hos dig?

ne det regnar :(

japp!:D ,i mitt rum:) ne ba skoja, hos dej da?:)

kram

Hejsan!



Vill ha ett gratis plagg från Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Ed Hardy, Emporio Armani, Fornarina och många fler kända märken. Kom ihåg att jag sa GRATIS! Om du är intresserad, klicka då



http://perfects.blogg.se/2009/june/tavling.html



MvH Isabella Craftman!

Haha, nej det regar och är molningt! Vill ha tillbaka värmen! :D

Nope, här ösregnar det.

Näee, igår var den det men idag regnar det :(

Heeej!



Underbart här.. Jag ska snart ut!



Hur är det med dig då?



kram!

Regn och rusk, supertråkigt väder..

Rösta gärna fram mig som veckans blogg - se min blogg

regnar hos mej:(

nä här är de regn :(

Här är det också mulet. Vart har solen försvunnit? :D Fattar inte.

Ne här bor regnet bara

åsikter om rökning/alkohol? dela med dig! lägg en kommentar under inlägget

jag med! :D

här är det tråkigt med regn :/ hur är det hos dig då?

sol vore inte alls dumt... haha

hoppas du får en riktigt nice kväll!

tack!

nej regnet är här :/ <3

Nej :/ Här är det småregnigt och mulet, lagom till skolavslutningen (y) höhö..

nej..

Nej, det regna :( hos dig? :D

Nej solen har inte visat sig på flera dagar nu ju! :(

Har inte vart soligt här på hela dagen, men just nu lyser solen i alla fall ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback