äldre eller minder?

ser jag äldre ut än en 93:a ?

Kommentarer

Ja lite ;) eller nja...

haha JA :D

s:jaadå!:D

Sv: De va så lite sötnös :D<3

Sv: :D <3



jag tycker du ser ut som en 93:a :D <3

hade du en bra midsommar då? :)

kramar, http://esth.blogg.se

jaaa, det gör du :D <33

förlåt tävlingen är om gjord (;

Det är samma men jag ändra en grej så alla komentarer försvan.. Rösta igen? och ställ fråhor(a¨'<33333

du ser ut som en 93a:D

hm, 91 kanske :)

nja, har en systersson som är 94 och ja tycker han ser mkt äldre ut än vad du gör=)



Haft en bra dag igår?

sv: Godmorgon, hihi!

segstart, men allt bra idag då? :>

Jag tycker att du ser äldre ut :P

äldre :)

Jag tycker inte du ser äldre ut :)



sv: hehe okej, själv var jag hemma :P

ja, det gör du :P

ja du ser äldre ut :p

hur har din midosmmar varit?

kram

helt ärligt ser du nog lite yngre ut :p

sv: ja du ser äldre ut ;p

allt bra? :)

hur gammal är du?:O

på din header ser du i allafall ut att vara 18-19!



jag då?:D

Haha ja det gör du ! :D

men du bea, du ville ju ha en design av mig, men du får säga till mig när du fått ihop dina 150kr, om du minns det fortfarande ? PUSS celia

14 år , sj?

sv: bra här, men fett seg. vad händer idag?

sv: haha ;p vad bra :) jorå det är fint med mig.

*Svar:* va ? men det är ju samma sak som mig .. jag kan göra det så fort jag får pengarna. du hade ju lovat ?

Sv: Ska du säga sötnows:)<3

sv: nice ;D

ååh vad fin header :D

hehe okej, ja jag var hemma ja :D var kanske inte super kul, men ja hehe

kram

tycker att du se ut som en 93;a :)

okej när?

sv: hehe ja, det är det verkligen :D

låter nice.. :P händer idag annars då?

ah okej, men du ser mkt äldre ut?



åh 20? jag är dock bara 18 =)

Ja om veckans bloggare :) (a) ( svara här på frågan du skrev på min blogg )

svar: okej :)

haft en bra helg?

Sugen på ny design ?Vi fixar.

Kika in i vår blogg !

Kram.

ja :D ska du köpa en bloggdesign från någon? :D

kram

sv: det gör inget, det är ju bara för tillfället. okej.



Jag tycker du ser ut som en 93:a=)

Det ser ut som att du ska fylla 18

äldre :)

ser ut som en 92a :P

Nej

Jo :)























Follow my on Bloglovin







Trackback