berättar om fredagen.

NU SKA JAG TA TID ATT BERÄTTA OM FREDAGEN!

Vi var ju på läger med klassen eller vad man ska säga så vi skulle upp vid 8-tiden bara för att äta frukost men vi vaknade 9:30 och fick börja äta frukost. sen skulle jag försöka ta mej hem hela tiden men det gick inte så bra alls..

så ungefär hela hela dagen satt jag och gråtade bara för allt är bara skit just nu i familjen men det är lungt vi ska försöka reda ut det idag vi 15:00 undra hur det kommer gå då. slösade bort 40 kr på hela dagen bara för att ringa och skit.

Men iaf det var inte alls vi spelade fotboll och det var skit kul jag gjorde två hela mål, och var jätte duktig på att passa. saknar fotbolla sjukt mycket nu bara för det gick så bra. hihi vi van iaf , (A) sen åkte vi hem från det och då kom david, hela kvällen gjorde vi inget. nu ska jag fixa lite vi hörs <3

Kommentarer

Ska hoppa in i duschen nu, sen så hälsa på hos far, det är väl det som är inplanerat iaf =)

Sv: hihi allt bra med dig? :D<33

har de hänt ngt beatrice ??kram

Jag är med och tälvar i veckans blogg ´, lägg gärna en röst på mig:)Jag är nr 4!

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

puss

Sv: det är underbart :D <3

heh, vad gör dU?:D:D

Vad ska du göra i dag då ? :D

du är söt:)

sv; okej hoppas det går bra :), ska fira nationaldagen med svenska flaggan på kinden med kompisarna ':)

härligt, jo funderar på samma:)

tack<3

gör det, jag ska nog gå och städa:D

Sv: :D

sv; japp, du har jätte fin blogg :D

det är min pappa:(<3

grattis till målen ^^

pizza är goooott.. när åt du det sist xD ?

hehe du e inte ensam om dt..

jag e nog värre:D tro mig:) ..



jo jag vt..var helt glad igår..hehe..äntligen klarar jag mig sj liksom:d

vad händer idag då?:d

fiin blogg!!<33

Gud vilken fin header !:O

varför är det inte det då? :O

Sv: åh tackar :D<33

tack:(<3

heh jadå:)

Ingen fara !

Vad ska du göra idag då ?:)

:)



allt bra med dig då? händer det något kul i helgen? :)

sv; yes :D

Sv: Tacktack <3 :D

nää int mke:D

Hoppas du mår bättre snart :)

typ ingetr :)

jorå det är bara bra med mig :)

idag ska jag träffa min pojkvän och får se vad vi hittar på, kanske fikar eller nåt :)



rösta gärna på mig som veckans blogg på http://lindhanilsson.blogg.se/2009/june/rosta-vidare-din-favorit-till-finalen.html#comment

tack :D :D

haha japp :)

sv; jaa! hon har alltid superfint hår! =)

jo det är kanon med mig, sjdå :D?

sv; w00t? :O :P^^























Follow my on Bloglovin







Trackback