FLICKAN MÖRDAD EFTER SKOLFEST!


Helt sjutk vilka idioter det finns här i värden [klicka här för att läsa vad som hände]
Titta vad söt hon är helt sjukt, jag kännde henne inte eller något jag läste det bara här på bloggen och fick tag i hennes blogg. men fast jag bara läste detta så började jag gråta av det bara för det är helt sjukt. Är det normalt att göra så här ? nej man kan inte göra så här fy fan säger jag bara det här gjorde en inte bättre för 50 öre. Varför ska sånt hända för varför ? kan något förklara detta för mig ?

Ta hand om dej nu och jag tycker sjukt synd om dej och dina
föräldrar och släkt och vänner som känner dej!
R.I.P
[hennes blogg]

Kommentarer

Ja, helt sjukt.. Allt bra med dig?

Skola idag?

det är väldigt synd det tar 5 min för mig att få upp din blogg :S

Sv:

Det finns så jävla mycket sjukt folk! Jag förstår inte hur man kan göra så? :-S herregud,

Men gud så hemskt :(

Sv:

helt sjukt är det!

va bra :)

Sv:

Mm :(

Usch fy. Att sånt kan hända är bara sorgligt! :/

men vet du vrf det går så sakta då?

Det är verkligen helt himla sjukt :S

Gött att vara ledig :D

haha okej! :)



oj måste läsa det där! :O

Allt bra annars då?

synd jag kanske kunde fixat de då :P



Jag gör en blogg design mot en länkning .P

sv: hehe, händer idag då? ,



läste också det där på dessies blogg, jätte tragiskt, ursch :/

Ska du inte passa på å göra något kul då?

Sv:

Nej jag skulle aldrig heller göra det .

Tänk hennes föräldrar , vänner och allt.

sv: inte mkt, ska snart ut o gå lite :) dudå?

fyfan vad sjukt!

Va bra det då =)



Jo det är fint :) Haft en bra helg?

Sv:

Mm :(

Okej!! Ja, den är ju lite seg med att cascha, men grymt snygg för det xD

sv; Jaa :P

Sv:

Jaa den filmen var rätt bra :D

tack

vad gör du +

inte jag heller..:/

hemskt det där!

Sv: hehe yes :D

usch va hemskt :S

Jodå, jag spenderade min på rhodos så den var bra =)

Gud så hemsk? Hur kan man vara så hjärtlös att man tar sig till att skada eller döda en människa? Och en så ung och fin tjej med hela livet framför sig också :(

Ah :) hehe tack :D



Fått sommarlov än? =)

Nu va den inte seg! :D

usch, hemskt!

Okej :) Nja, slutar skolan på fredag jag med. Men har ingen ork till att gå dit eftersom att vi bara har brännboll :P

:p, bor du på gotland:O Vad härligt:D

livet är hårt :S

Tack detsamma! :)

Usch vad hemskt... :(

tragiskt det där :(

Super bra ju! :D

kolla denhär sidan man får poäng typ hela tiden snart har jag ett presentkort och jag biev nyss medlem, idag blev jag det ;D och du får 25 poäng extra genom att klicka på denhär länken!



http://www.gratis5.se/user/register/phiie

Japp jag kom hem från rhodos inatt så jag är ledig resten av dagen :) Du då?

sv: trist ju !=/ här duggade de lite när vi va ute men de gick över snabbt :)

Sv: varsegod! :D<3

R.I.P

jaaha okej, behöver inte om du inte vill haha :D

det är så overkligt.. min kompis dog för en månad sen, överdos av droger.. :( det händer så mkt sjukt i denna värld...

det är så synd :/ liksom på hennes bal ..

r.i.p

sv: ja de vore sjukt trist för dig måste jag säga =/

kolla denhär sidan man får poäng typ hela tiden snart har jag ett presentkort och jag biev nyss medlem, idag blev jag det ;D och du får 25 poäng extra genom att klicka på denhär länken!



http://www.gratis5.se/user/register/phiie

oj sorry för jag skickade de igen XD :)

SVAR: tack <3

usch vad hemskt!



fin blogg du har!



aa klänningarna är vackra =)

Sv: hihi<33

usch vad hemskt /:

sv: ja men de hoppas vi att så inte bli fallet :)

Sv: ingenting faktiskt, kollar lite på tv bara ,själv?<33

/: /: /: , hur fick du tag i hennesblogg?

Sv: okej D:<33

sv: oja

Sv: Tack :)



Men gud vad hemskt, stackars flicka och familj.

Svar: Tack för ditt stöd! Nej, de var en patetisk kommentar :) Jag sökte lite på internet och fick upp lite sökfunktioner där jag kunde se adressen till personen som skrivit :)

okey.. asso fett synd, jag blir ledsen nu :P

Sv: jodå det tycker jag :D<3 själv?

Ett spår :D haha

sv: britney spears of course :)

Sv: jajamen! :D<3

åhh..va skönt:D hehe..^^



jag vaknade nyss:p haha~~ ingen skolan, ingenting nu, dt e bara städning kvar här hemma.. uff~~ mkt att göra ändå.. dt e hemskt:p men mormor och morfar kmr faktiskt på onsdag:D hehe..~~

fina bilder och blogg du har.

Var med och tävla rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Pengar, vandring i Burmas djungel, länk till din blogg.

Lycka till

Svar: Ja, den/dem som mördade henne har ju inte bara skadat tjejen utan också en massa människor i hennes omgivning :( till och med jag blev ju ledsen.

Sv: jajamen! imorgon :D<3

så jävla hemskt :(

Svar: Försökte hitta sidan jag använde mig av nu, men jag hittade den inte. Jag gick dock bara in på google och skrev typ "söka IP" och klickade mig in på ett forum där det stod en länk till en sida :)

är med kompisar och svarar på kommentarer :)

vad gör du idag?

Ååh tycker att detdär är såå himla hemstk och jättetårkigt :(



Även läskigt!



Fin blogg annars :)

Svar: Gör det! Det är riktigt bra om det är någon som är elak eller så :) Har du fått några sådana kommentarer, som du ska söka upp? :)

nu kan jag läsa din blogg normalt igen,





hände det igår? :(

Vad gör du annars då?

Svar: Jarå, det går men jag fattar inte vad du menar med bredare blogg? Men då kostar de iaf 150 ;)<3

men jag kan se startsidan och det,





men jag måste prata med socialen varje vecka , det är så jävla jobbigt, sen så kommer dom snart, :( typ om 20 minutuer,



asså å vad hemskt :(

sv: aha ok (: a, typ dom var vänner :(

Hejsan! Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu har jag försäljning på sju stycken i min blogg, i olika stilar för både tjejer och killar. Bara 150 kronor. För att se dem samt få mer information, klicka på länkarna nedan!



http://liddie.blogg.se/2009/february/saljes-1.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-5.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/march/saljes-7.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-10.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/may/saljes-11.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/june/saljes-12.html#comment



http://liddie.blogg.se/2009/june/saljes-13.html#comment



Om du vill ha en design helt enligt dina önskemål kan du beställa en alldeles egen för 200 kronor! Läs i sådana fall mer om det genom att trycka på knappen där det står "bloggdesign" i min header. Ha en bra dag : )

Tack sötnos :)

Svar: Jaha aarå det går :)<3

Svar: Okej, jag förstår :) Hittar du något då? :)

sv: hmm, asså jag vet inte så bra e jag inte tyävrr :/ men hon gör väl designer till folk tror jag ? fråga! kram<3

sitter här o försöker bli frisk.

men pappa bröt tummen på mig i vintras, osvosv.

och sen dess har jag varit TVUNGEN att prata med dom varje vecka :(

vad hette hennes blogg?:/(

Sv: okej :D<3

Hahha..jag har sommarlov:D

hade en riktig lååång sovmorgon:p ..



nej jag vt..men ibland e dt ett måste:( asch~~

vad ska du göra då?:D

sv: asså tinkerbella? :) kram

sv: vi träffas då :D? haha.

omg.. fyfan vad tragiskt :(

Varse god:) Var gärna med i min foto tävling:)

tack!

rip <3

hemskt så man ryser ;/

kram sötnos :( (L)

SVAR: Jaha, ja det förstår jag.

nej vad synd om henne :/

planer inför veckan?:)

vadgör du?:)

Sv; jajamen! :D <3

sv: haha ja jo det är klart! ;p

men vart läste du om hennes död? ..

tack! jag förstår inte hur någon människa överhuvudtagen, kan ha hjärta till att döda någon annan..

Det verkar som om den är bra nu.. i think ;D .. HAHA xd

fyfan vilken sjuk värld vi lever i!

Va roligt det lät :) Vad blir det till veckan då? *:D

koejokej nej unte mkt :D

Jahapp!

Jag ska försöka gå å träna..

Västernorrland -,- hehe:)

VILA I FRID THERESE!

helt jävla sinnessjukt. hatar denna världen.

Fy fan vad hemskt :(

helt sinnessjukt ju :(

din headerbild är fiin:)

Sv: Man blir fett ledsen innombords och plus att hon lixom var lika gammal som mig :(

fin blogg du har!

& fy tusan vilket vacker hår

rip asso fyfan sjuka människor det finns! hoppas du haft en underbar dag ;)

fattar inte det du skrev :s hade du en tävling som hon va med i eller vadå? ja det är sjukt, hon har varit ihop med min bästa komppis och han är helt knäckt. att det finns såna idioter, det förstör för så många fler än de tror..

Rest in peace, så himla tragiskt...



gud det är så hemstk det där :/

Det är så sjukt hur någon kan göra något som detta! Min ena kompis var vän med denna tjej också.. =/ <3

Sååå hemskt det är. Vad är detta för samhälle vi lever i? Jag läste om det. R.I.P till henne!

Min klasskompis kände henne! Det är hemskt! Jag har gråtit sömnlösa nätter p.g.a detta :'(!

Det är helt jävla sjukt!? Hur fan kan man mä och göra något sånt? Jag fattar inte? R.I.P <3



Du har förövrigt en väligt fin blogg.























Follow my on Bloglovin







Trackback