ge mej nu tack!


Godkväll, sitter här och drömmer mej bort bland min mobil som jag älskar så sjukt mycket. men det blir nog svårt att köpa den, men man kan ju alltid försöka.. min dröm kommer inte gå så bra.

åkte till bursvik förut och var med några där sen gick vi ner till hamnen för att vara med folk där. men då kom det inga så då gick vi hem lagon när vi kommer hem ska vi tillbaka. jaha tänker jag men får åka moppe efter som jag inte orkade gå tilbaka det var rätt mysigt att lära känna mer och mer människor. sen gick jag hem till tom igen och väntade på pappa.

nytt rekord igen tack!

Kommentarer

sv: vart ute lite :)

snygg mobil ;)

ja okej hehe :) göra för kul imorgon då?? :;)

tacktack! :)

har den mobilen :)

Sv: hehe :) händer imorn då? :D

behöver en ny mobil jag med:O)

sv: aah men hur haru fått så mkt besökare? :d

Sv: Så lite så :D

En ny mobil skulle inte sitta helt fel just nu haha ;b

ge mig den också! fast i rosa!

yeees :)

Jag ska dit med min pojkvän Robert, hans syster och hennes pojkvän :)

Snygg telefon =)

Natti natt gumman.. =)

Känner 2st som har såna, och dom e bra som fasen ;)

Kolla in min blogg www.AllAboutLittleMe.blogg.se

Just nu har jag frågestund, fråga gärna något så svarar jag så gott jag kan! :)

Svar; Min kompis har den, den är skitsnygg! :D

Vad gör du nu då? :D

Väldigt många unga svenskar är mobilberonde!



skulle faktiskt inte bli förvånad ifall det är vanligare med mobilberonde än med kaffe beronde eller det är nog lika stort ungefär kanske.



Iallafall!

det är ett undantryckt beronde! vart ser vi hjälpen för de som har ett väldigt starkt mobilberonde?..

Jag ser inte den hjälpen någonstans, inte för att jag personligen har det problemet.



Mitt mobilberonde är inte skadligt, Jag läste faktiskt här om veckan att det finns länder som ger psykologiskt stöd till folk med mobil och data beronde.



borde skriva ett inlägg om det hära!..

Ska ta och göra det :D

läs ifall ni orkar :) www.BlondinEddie.Blogg.Se

Hej förlåt om jag stör! :) mitt namn är iallafall linnea! Jag skulle bli jätte glad om du ville titta in i min blogg



I min blogg kan du läsa om mode&skönhet, lyssna på musik och även läsa om min vardag och djupare tankar! Lägger upp mycket tips på snygga plagg till billiga priser, tipsar även om billiga hemsidor där du bland annat kan beställa frisör produkter, smink osv!



Om du skulle gilla bloggen får du jätte gärna lägga till mig på bloglovin, hojta bara till när du gjort det så gör jag självklart detsamma



jag hoppas jag inte störde alltför mycket och att du tog dig tid att läsa :)

Sv: Jaha, okej.. :)



Jag skulle aldrig våga skriva något sånt :P Men vi är alla olika. Det är ju det som gör att våra bloggar är olika intressanta :) aaiit?



kram

Oh varför sög det :( ?



Ps, jag har sån mobil men i svart och röd ^^ .. mkt najs mobil :D

jo jag vet;p men det har jag inte..

så lite så söto!

den dääär telefonen är sjukt snygg! :O

va gör du?

svar:godmorgon :) Allt bra idag ?

Vad är det för modell? Ha en bra dag sötnos Kram

sv:

tack för frågorna. domfinns på min blogg nu.

Är allt bra med dig idag ?=)

sv. okej, jag ska iväg och tävla :)

den mobilen va snygg:) men ja trrivs med min:D (W350i)

skitsnygg design på bloggen!

Kostar mobilen mycket ?

Hej!

Jättefin blogg du har ! :D<3

Är det du som har gjort din design? :)<3

min mamma har en sån mobil! den är ganska bra!=)

Snygg mobil! =) Kan du inte ge lite tips om vad man kan blogga om,så man får fler besökare? =)

fin den e =)

sv; ja dom är skit snygga ! :D

Vad händer i helgen sötnos? :)

Kram

har en sån mobil! fast den är rosa.. köp en rosa den är mycket snyggare..älskar att den är platt!!!

hihi killen har den mobilen, han köpte den till mig men ja va nöjd med min så han fick behålla den själv, den e riktigt fin=)

varför inte då ? (:

sv: Haha, Jo de förstår jag att du vill ;)

Då är du avis på mej för jag har den mobilen haahha

då sätter jag nu igång och läser din blogg=)

snygg mobil! och kul med besöksrekord, grattis!

Sv: Den e dyr :(

haha jaa! :D fast den röda och gråa är också snygga!

jag har en sån rosa, dom är jätte bra :)

den mobilen är superbra. jag har den, och det finns inget negativt att säga om den tycker jag :)

Jag har en sånn mobil fast min är röd ist för silver:)























Follow my on Bloglovin







Trackback