Godmorgon

godmorgon , idag fick jag sova länge utan att vakna av mina små syskon. men nu har jag ju ändå sovit bort halva dagen men det får nog gå ändå. ligger ännu på 6 plats på mest aktiv något som gör min riktigt glad. men imorgon åker jag till jobbet något jag inte orkar.

Idag är det söndag och vi ska dra till rone en liten sväng hade dom tänkt och sen ska vi fixa lite här hemma. men ändå är söndagen lungn. vad ska ni göra idag ? juste jag kom på att mina fastrar kanske skulle komma hit så det kan nog bli roligt. (om det inte blir nästa helg)

Kommentarer

mysig bild!

Sv: hehe okejs :) njae åker t Öland snart

Jättefin bild! :)

Det var så lite så!



är allt bra med dej idag då? :)

Du har blivit utmanad i "I-migg-badrumsskåp. Gå in här för att läsa mer..



http://alexandrajaanpark.blogg.se/2009/june/tjuvkika-i-mitt-badrumsskap.html

Tycker jag inte haha =)

Jag måste också ha jobb:/ jag som skulle ha två först.



Är tillbaks nu som du ser:D

Tack sötnos =)

Hej, jag är en thailändsk, polsk & svensk 17 årig tjej som vill bli TATUERARE! Jag har precis fått jobb i en tatueringsstudio så om du vill följa med mig och se vad jag gör i studion så prenumenera på min blogg :) Ciao!



http://thailack.blogg.se

Sv:

Var så lite så =) härligt att höra. Jodå det är bara bra med mig.



Hur ser din dag ut <? ska du göra något skoj kanske ? =)

sv: okej :) var bara hemma ;)

mysig bild! :)

Aww tack ! :)<3

Vem har gjort din design då ? ^^<3

Ja eller hur :)

Vilken fin bild!

Sv:

Jaha okej, nja jag vet inte riktigt än vad som händer fkatiskt .. :/

Bada, bada & bada ska jag göra idag :D.

Sv: absoluut! :) men nu ska jag åka, ha det bäst!

vad mena du då?

sv. okej, jag svarar bara på kommentarer och så ;P

Ja det är en som har en stuga på gården som vi brukar bo hos. Det är väll en kille vi lärt känna där :)

Vad roligt.. Du får ju gärna länka till mig och kanske utmana dina läsare... =)

=)

Sv; Tack för tipsen! =)

Inte jag heller haha :p

Fett mysiiga bilder i headern :)

Ja verkligen :)

sv: Hihi Godmorgon! :D

allt bra idagrå? :D vädret äger igen woho.

Gör du då? :d

Jasså? Vem då?

Aha okej :)

Haidi ? Betalade du 200kr ? :)<3

fin bild =)

Sv:

Ja , ibland får man ta det så det kommer =)

hah ok :) fin bild :)

Sv: Hihi tack du (:

fin blogg :)

fin bild! :D



Vill du rösta på mej i veckansblogg hos Filippa, jag är nummer 3 :D



http://theblondiee.blogg.se/2009/june/rosta-fram-veckans-blogg.html?_tmp=23cd67b07c98e7a00bc9282063793d8882e8f61e

idag ska jag sätta upp vår pool och sen bara ta det lugnbt ;) vad är rone ?

Okej. Jo då, det är väl bra med mej ;)

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

sv: haha :P



Hur är lgäet då?

fin blogg! allt bra? :)

Svar: :) Hehe ;P

Okej :D

Sak sola snart tänkte jag =)

vsg

Aha okej :)

Den var jättefin iallafall ! :)<3

Ja tänkte köpa en design av henne faktiskt ^^

jag ska ligga nerbäddad i min säng

sv: hehe ok :)

vad ska du hitta på idag?

SV; haha :)

vad gör dudå?

haha nej, e ja söt? :P

Svar: Jaja, hur är läget då? =D

Yes =)

allt bra med dig? :D

sv: Det är fint här!

ska väl chilla idag med, pallar ej ut idag

meen du e söt =)

jag lbir bara sämre

verkligen, är bara rädd att jag ska bli så sjuk som jag va i g´febuari :S

yepp

händer ikväll då?

jag blir sängliggandes

Bra bild

jätte fin blogg du har ::D

sjukt söt blogg du har! :)

Nuu är jag här igen :) hihi. Vad har du hittat på idag då ? :)

Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback