HATAR DU MYGG ?


Varför finns mygg ? dom gör inget mer än att man ska sitta och ha ont suger blod och sen dör dom. vem skaffar mygg ? finns det flera som hatar mygg, bara man går ut kommer mygg. hatar mygg så sjukt mycket dö dö dö! kan någon försöka få bort dom. (mygg medel vill jag inte ha)

Vart i Rone ett tag bara föra att städa det sista och jag somnade så trött är jag idag helt sjukt :O kanske ska ta och sova en stund nej det kommer inte gå.. nu har solen kommit upp mer och det blåser inte lika mycket det är ju iaf bra det. ska tacka er alla sen!

Gör som alla andra har gjort det skulle vara jätte roligt med nya läsare med!

Follow beattriicee

Kommentarer

sv: jorå, haha :D

men mej är det bra

fint namn ;D

sv: hih :) hur ser din dag ut då? :D

Usch, jag hatar detta små parasiter! :S



Puss!

SV; jag har itne gjort nå spec x) händer ikv?

sv: hihi mygg suger :C

svar: nu prenumenerar jag på din blogg. :)

sv: hahahska du sitta hemma :O passa på och sola nu när det är varmt:D

sv: hihi :)

haha vem hatar inte mygg?

sv: aw, gå och vila lite? :D

Ja jag hatar också mygg. Hur ser dagen ut??

håller med, jag hatar myggor ;)

aah , det kan vi ;D

haha jag hatar dom iaf :)

sv: mjo :D

sv:mjo, är också lite trött haha :D

SV; okej :) ajg evt inte vad jag ska göra, kolla tv :)

jag är allergisk mot dem rackarna så jag får stoooooooooooora bett

Har precis skrivit ett nytt inlägg!

jag hatar mygg extremt mycket! ;D

sv: jag med, haha :D

fast så farligt äre inte :D

haha XD vrf vill du inte ah myggmedel då? :P

Sv: haha aa! ;)



Vilken fin blogg du har :D

sv: yes :D

Tack X)



Hatar också mygg, speciellt när dom surrar i örat när man försöker sova !!

Ja uusch!

Dom är jätte äckliga samma med getingar å humlor!

Vilka parasiter tycker du är värst värre än mygg? ;)

Svar: Riktigt snyggt, blev verkligen bara bättre! =D

sv: vad göru nu? :D

haha usch för myggen!

sv: hihi :D inget åt nyss en till glass.

ja försej det har du rätt i. man vill bara kunna gå ut och skita i myggen emn det går inte så bra XD kram!

Igår var jag ute hela kvällen/natten och har fått en massa myggbett, jag hatar dom!!



Idag händer inte så mycket, vila för det mesta från natten igår då :p

Vad händer själv?<3

fin design

sv: jo för att du var med på b-viks fik någon kväll, med en blond tjej? och så bor min pojkvän typ granne med dig, så :P

sv: aha, vem är det som gjort den då ? :P

JA

Svar: Hehe ;D Händer ikväll då? :)

Haha okej då är vi två om det! ;)

Svar: Okej =D Ska på studentfest :P

nej:(... vad händer idag då? kram

hahaha! ^^ nej nu måste jag hitta på något. har tråååkigt! XD

xx C..

jag hatar mygg,humlor och bin, de är anledningen jag inte gillar sommaren, de dras alltid också till mig för någon konstig anledning =(

glömde skriva namn och blogg. (är den som myggmagneten)

sv: ja, mums :D

Åhh jaaaaaa!

Men de stora äter upp de småa!♥

sv: jag gör inte så mycket, svarar på kommentarer och lyssnar på musik :-D

Svar: Hehe jaja ;D

vem hatar inte mygg, har typ hela ryggen full

sv: eheh :D

Jag hatar :( mina myggmärken blir enorma!!

sv: kmr dit fler folk, så vi ska väl umgås och så :D

sv; Natalie, precis ;D



fick du betala någonting för din design?

haha nej då :p

aa hatar också mygg!

jag är lite lite alergisk mot dom så mina blir jätte stora, men inte jätte.. om du förstår. och dom är jätte ättriga, i alla fall dom som biter mej.. :S

super fin blogg föresten :) :D

kram saga

Usch mygg kan vara så jobbig, dem kan vända en hel kväll ibland.. Well, det finns ju ljus som ska fungera. Men jag tycker inte dem är så jättebra men dem lindrar iallafall, Sedan finns det lampor med el i (haha det har alla lampor men den elen ska döda flugorna) som du kan inskaffa.. Jag har hört att vissa löv ska få bort mygg (MEN det finns löv som drar till sig mygg också!)



Ställ gärna en fråga eller två i min frågestund.

kram sofiesanna

sv: jorå, chill :D

usch ja, de gör jag!

aha okej, ska försöka hitta ngn som får fixa(a)

Svar: Händer imorrn då? =D

sv: oj! så mycket? :o hur fan betalar man det då? ^^ hehe

gjort idag? :)

ja nu är det sommar på riktigt :)

sv; de nada ;d

sv: hehe

JAG HATAR VERKLIGEN MYGG:O

man borde skjuta dom..

jag hatar också myggmedel, men nu har mamma köpt ett som i nte luktar alls:)



btw; jättefin blogg:)

tack så myucket :D

har solat :)

sv; jag har lagt till dig! :)

bara det att jaginte har några pengar;/ och vet inte hur jag skulle kunna skicka;p

Svar: Ingen aning änsålänge, blir väl kompisar ;D

inte gillar jag mygg i varje fall (:

sv; aajo ;)



hm.. :P

aa :)

varsegood :)

kul att du kollade in min blogg :)

kram :D

vad gör du?

Vacker blogg.



Svar: Hehe ;D hm... nu tog samtalsämnena slut xP

Svar: Vad gör du ? *:)*

:) gillar din nya header fölresten!

blääääääsh på myggor =/

Vad gör du? Hoppas du får en härlig lördag :Dkraaam!!

Jag hatar också myggor, usch!

Jag är allergisk mot myggbett, det är ett helvete

sv: tack så mkt. håller med. myggor är så onödiga! :)

ja jag hatar också verkligen myggor! har runt 13 myggbett just nu :(

Något som är värre än myggor är bromsar!! Jag avskyr dom, och idag har dom bretämt sig för att dom bara älskar att bita mig.. HMPF! haha.

Väldigt bra blogg!



Kolla gärna in min blogg .. <3

Hatar också mygg mens må flugor är besvärliga med dessutom är dom ute i solen med och bits:/ jag har värsta många utslagen nu eller finnar, sak samma.

Jo mygg är fördjävliga! jag är lite allergisk mot dom också så jag hatar om grymt mycket.

Jag hatar myggor & knott.

Är överkänslig mot betten -.-























Follow my on Bloglovin







Trackback