HISS ELLER DISS ?



HISS ELLER DISS ? :D

Kommentarer

hha kan spara dom till din nästa frågestund, dom var ändå inte så bra:D

hiss hiss hiss! på alla 3 ur läckra ;)

HISS! jag älskar tryck och motiv :)

Sv:

härligt ju ! :-)



dom var fräcka :-)

den i mitten var snygg men inte dom andra ;)

snygga tycker jag!

Sv: Mhm :)



HISS :D

hiss, jag älskar linnen med tryck

HISS!!

svar: tack desamma! gjort idag? ;)

Titta gärna in i bloggen:



www.ichtus.blogg.se



Ha en bra dag! :)

mittersta linnet var de basta =)

Söta tröjor, blir nog hiss ^^

aaah just de, vero moda var de! :D har provat en sån fast svart! mycket fin! :D

sv: oja! :)



HISS !! :D

Sv; Jaa, det är den verkligen :)

jo tack det är bara fint här :)

sv:

Svaren finns nu uppe på min blogg, kika gärna in och kolla att länkningen är rätt och kommentera :)

Jätte snygg blogg:)



/ jag som har; www.ellap.blogg.se



dem var snygga :)

stor hissss beatrice!!:D

HISS =D

sv: Är det okej om jag gör den åt dig, så ändrar du lösenord när jag har gjort den? :) Kan tyvärr inte skicka "invite" länk men kan göra den här på min dator, du får självklart välja användarnamn! :) om det är okej?



Ha det bra!

:), hänt idag?

Ja klart att jag kan, jag behöver ingen information om dig eller så, så att du inte tror jag luras! :P Vad önskar du för användarnamn? :)



Ha det bra!

okej:)

Sitter och kollar på my super sweet 16 haha :)

aa faktiskt =)

händer idag då?

Hiss :)

Fan vad nice'iga linnen =D

hiss. jag älskar linnen med tryck :)

va bra:D

ja e blond nu

Hiss! vad betyber "Hiss" föresten? jag vet vad diss betyder och jag tror att det är motsatsen till hiss.

hiss, coola och fräcka :)

Kan man få mail adress så jag kan skicka lösenord och så? :)

Sv:

JAPP :D

vad tycks?:D

Sv: Vad bra! Jo med mig är det fint!



(Jag hissar!)

sv: så lite så :) kolla gärna in igen ! (aa'

Sv:

trycken på dom var verkligen fräcka :-)

sv: ja skitsnygga :)

Hiss helt klart! Skit coola ju! :D

hihi! Tack sötnos ;)

Kolla din hotmail, användarnamn och lösen till spotify är där! :) (skriv gärna att jag har fixat) du behöver absolut inte bara om du vill! :)



Ha det bra

varför bara sådär? jo de är väl.. fint:)

tack:D

jo allt e fint, sjda ? :)

HISS, me love tryck på t-shirts & linnen!



Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker om skorna! Kram Nicella ♥

vart i handen & solat :) underbar blogg du har kram.

Okej, ingen fara! :)



Ha det bra

sv: ja de är ju de med.. köpa i usa är ju urbilligt, men för oss tillkommer ju frakten .. =/

jahaa okej, ungefär samma problem här, och nu till sommaren vill man ju ha lite mer pengar än vanligt:)

HÄRLIGT! :)

Hiss för min del (även om det inte är min stil)

hih gör du ?:D

ja! hehe jag gillar alla lika mycket :) hur mycket kostar dom ?:)

hihiokej, nja som ingneting :)

Svar: Japp, det är dem :)

sv: ja jag köpte asmkt där i usa men ska man köpa härifrån blir de ju svindyrt. =/

Tack så mycket :D

duärsöt(:

aha okej! men finns, butiken i london?:) kram!

nu blev jag jätte glad! :D

Jag har skickat ett mail! Kolla skräpposten, jag skickar ett till ifall det blev något fel! :)



Ha det fint

sv: ja jättesynd

haha:D

Svar: Ja, det tycker jag med :(

okej !:D då kanske man ska kika lite i sommar hehe :) kram!

sv: bittert så säg..

har inget sommarjobb nu, dudå?:D

HISS speciellt linne ett och tre :)

vad lustigt, jag lade till dig på msn med mail adressen nu, om det är rätt? så skriver jag lösenordet där! Så ingen annan får tag på det! :)



Ha det bra

sv: nope de har jag inte .. trist som fna .. vart lite sol idag, växlande molninghet typ . dudå?

svar:hehe :D något favorit linne avd om?

Nej så surt, slutar på freda :/ .. Självdå?

ah okej, vars och hur mycket for du betalt?:)

sv: skönt med lite sol iaf ju :)

haha okej, det är ju ändå snart. Ska bli så skönt med lov:D

vad hittar du på då? :)

visst är det ändå riktigt bra betalt?;D vad ska du jobba me?:)

a de har du rätt i , sitta o lata sig :O

nädu:*

sv: absolut. solen tackar jag aldirg nej till :)

hah lät ganska jobbigt;D men du får ju iaf. vara ute hela dagarna:)

skolavslutning imorn:D

SV:

hehe okej, nää inget specc:P ^^

Varsågod ! Så lite så...

Svar; hehe tack det värmde :)

sjunger och bloggar :D

sv: jaha, okej :)





jag tycker dom va snygga linnena :D

hiss!

speciellt till den högra ;)

svar.Linne nummer tre :D

Hiss, dem är coola :P



sv: Okej, just nu gör jag inte mkt ;D

men att ligga på stranden lr något e inte heller fel;P

ja hissar den sista mkt mkt =)

SV:

gjort nått kul ida?:) ^^

Om du är intresserad av fotografering/photoshop titta gärna in i min blogg eller lägg till mig på bloglovin:)



Om inte ha en fortsatt bra kväll :)

sv: yeah

allt bra idag? :D

svar:Jaa :)

hah precis(a)

tack så mkt! :)

söta linnen!

sv: hehe vet inte riktigt :D

sv: jorå, gjort idag? ;D

svar:Med flätorna ? :) tack så mkt :)

SV:

haha nej X) inget :P

svar:hihi ok :)

tack :D

jo du får ju pengar, det är väl huvudsaken:)

svar:Många som väljer av linnena :D

sv: torsdag, sj?

hehe typ mat tävling i skolan :>

sv: hihi okej :D

vad gör du ?:Dkram

Hiss!

SV:

;) heh :D a

;-)

Hiss!

Haha, jag använder inte sånt:P men snygga var dom, helt klart. För min egendel dissar jag, men för andras så hissar jag solklart!

Snygga!

åååh snygga!

hiss!!!!!

lätt hiss!:D

dom var snygga! :)

H-I-S-S =)

Hiss!!! :D

helt klart hiss

Hiss! Fan man måste ju älska forever 21s kläder!

ooh snygga tröjor :)

och bra blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback