hiss eller diss ?


SNYGG ELLER INTE ?

Kommentarer

fin blogg!<3

Vad hittar du på idag=

dom va skit coola

hiss på det vita!



vilken är din favoritglass? :D

Hiss! Spec den vita :)

good morning girl! allt bra?



du har väla inte glömt min tävling? skicka in ditt bidrag innan tisdag, då är det försent! läs mer här! :) http://cajsa1.webblogg.se/2009/june/cl-needs-a-push-tavling-pagaende.html#comment

God middag! :) tittar in och önskar dig en fortsatt fin Lördag i solen

diss :p

LADDA HEM M.J LÅTEEEN PÅ MIN BLOGG

diss! inte snygg

hej jag skulle bli jätte glad om du kunde rösta på mig som veckans blogg :) http://toveelundberg.blogg.se/2009/june/har-kommer-dom-5-som-har-gatt-vidare-om-att-t.html#comment

kram!

Hiss :)



Okej! Jag försöker komma på en bra rubrik till ett dagens outfit inlägg, inte det lättaste, haha!

Det är veckans blogg på min blogg denna veckan. Så kommentera inlägget och skriv något trevligt så kankse det blir din blogg som vinner och då får du en fin reklam för din blogg och några ord om vad jag tycker och just din blogg! /Belinda

jag tyckte den var cool!:)



Och din blogg och du är jättesöt!



Kika gärna in på min,

säg till om du vill att vi ska följa varandras bloggar på bloglovin!

Hiss!

sv: okej ;)

jag kommer faktist inte riktigt ihåg :S .. hehe XD ska kolla upp det ;)

Hiss tycker jag dem var ju jätte coola! :) var kommer dem ifrån? :) kram!

snygg!

hmm något mellanting :P

hiss :) Allt bra med dig ? :)♥

det är bara bra :)

Hejsan!

Lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig:)

Mitt mål är att ha över 100 och det har jag snart! :D

sv: här är det, allt bra med dig idag?

Sv: men de e väl mysigt me syskon? :)

sv; tack så mycket! :D

Diss ;)

tack så mycket :)



allt bra?

Hiss! Fast jag tycker den vita är snyggast :)

Sv: Vsg :)

Skriver du allting öppet här i din blogg? =)



kram

Sv: Jaha ok =)

Jag undrade, eftersom jag läste ett inlägg i din blogg där det stod om att dina föräldrar hade bråkat. Så därför undrade jag :)



kram

sv: ja verkiligen! ska försöka hitta dem nästa gång! :D kram!

Gör ej så himla mycket!

Inte riktigt min smak, men kan vara fin när man ser den i verkligheten. ibland är det ju olika :D



Svar: Åh vilken lyllos du är! Får man lov och fråga vart du jobbar?

Nja, svårt val..

Inte särskilt tycker jag, men med de rätta grejerna till kan det nog funka! :)

snygg blogg! :)

De var väl ganska snygga! ;)

SV; jag svarar på kommentarer :) sj?

det vita var ju snyggast. men jag har lite blandade känslor om dom kan man säga haha? mer hiss än diss iaf!

jo det är bra... trött som fan bara.. :P hehe.. XD legat i solen i två timmar nu.. :P i morron blir det ÄNDAST solning av ryggen. är alldeles blek där.. :P

fina :D

va bra tjejen! :) Nu ska jag nog ut i solen igen tror jag nog..^^ blir kanske ett inlägg i denna blogg i kväll. kramar!

sv: hihi :D

vad ska du göra senare?

Snygg blogg

Hiss / Snygg ♥

HISSS! :D verkligen

sv: nice, typ chilla sen blire hem till en kompis senare :D

jorå det är bara bra med mig :)

ligger ute på balkongen med datan så jag har det skönt haha :P

vad har du för planer för dagen? :)

Så snygg!

SV; haha okej :)

vad har du gjort idag då?

svar: haha, båda heter bea ! :D ska vi lägga till varandra i bloglovin?

allt bra ?

Skitsnygg! :)

Ganska snygga! :D



Puss!

Hiss =)

Ganska häftiga, men jag vet inte om jag själv skulle kunna ha det på mig ;o xD

SV; Jo, annorlunda var dem :) Skulle säkert passa sådana som vill "sticka ut" lite x)

jag såg den när jag var i stan häromdan, den va verkligen skitsnygg men jag förstod inte vad trycket föreställde för något, HAHA. vet du vad det är? :D

balla linnen, speciellt det vita!

en klar hiss från min sida :)

Den vita var sjukt snygg! :)

mysig header du har :)

hiss hiss hiss på den vita med rosa :D

det är så fall den vita som är fin :)

Den vita var galet fin :) var hittar du dom? Kommentera tillbaka i min blogg :)

sjukt snyggt enligt mej !

Den vita var tuff ;)

Jag köpte en sådan häromdan, och jag gillar den, jag köpte den brunare :)

Varken eller tror jag :)

Hiss:)

det högra var as fint! :)

ganska fina :)

de vita var jätte snyggt :D

hiss, snyggt! :)

Sjukt snygg, speciellt den rosa. Matcha med lackleggings och högklackade skor och outfiten är ready 2 go! Jag gillar't

sjukt snygga.



hiss <3

Hiss tycker jag:)

diss

jag tänkte faktist köpa den med rosa på i torsdags =P

HISS!

Snygg självklart =)

fula

riktigt fula! haha

Snygg! :D varifrån?

Jag tycker dem är snygga! =)

Fina. Å din blogg är även fin :D

Absolut Hiss!!

snygga , jag har köpt det vita :D

Extrem hiss på den vita, för den har jag! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback