IMORGON SLUTAR JAG! :D

igår var jag i skolan hände nog inte något alls. sen tog jag och moa bussen till fide för att hämta mina böcker (efter sim vi flyttar) iaf så åt vi glass och var nere vid en stuga tills någon kom och vi sprang allt vi kunde. När klockan blev 17:20 tog vi bussen till hemse och var med Andre. Vad gjorde vi då ? inte alls så mycket lyssnade på musik och andre lagade mat. efter det åkte vi hem till moa och sov.

idag så var jag i skola sista dagen för imorgon slutar vi. först kolalde vi fotboll lärare mot elever(9:an) som vi gör vaje år. eleverna vann med 3-0 wiie! efter det gick vi till skolan åt mat och städade och lite. gick hem tidigare bara för jag skulle till angelica men det behövdes ju inte men aja. har inte ätit mat mer än i skolan kanske måste göra det!

Kommentarer

svar: Aa för mig med, men skrev det igår aja imorn slutar man skönt eller vad? :)

vrg :) allt bra med dej idag ?

svar: tack själv :)

haft en bra dag?

Sv: Okej, jag städar fortfarande :(

Skönt det ska bli med sommarlov :)

Sv:Hi ;)



Händer?? ^^

Härligt att eleverna vann! :]

fin bild :)

svar: okej :)

svar:nehe haha då fattar jag inte vad du menar.

Sv: Japp, vad har du gjort idag då?

när få man veta vem som vann veckans blogg?<3

sv: hihi, a nu e det sol här hos mig, hos dig? kram

Va med och delta i frågestunden, fråga i stort sätt vad du vill! :)

http://feliciaostman.blogg.se/2009/june/fragestund-1.html#comment

jahaa.. jag var i köpenhamn idag.. hehe..med mama:D

många saker fick följa med mig hem faktiskt:D

jag ska visa senare:) ...



vad har du gjort annar sdå?:D

Åh vad skönt o sluta 9:an.. men det bästa kommer, jag lovar, 1:an är goare än något annat. :)

Sv: Ok :) Inte mycke ^^



Jag slutade ida :']

kolla in min blogg och anmäl dig till min tävling!

Nej jag vill verkligen att det ska vara bra väder i morgon, hoppas!

hello. jo med mig är de bara bra.. ikväll ska jag se till att läsa så många kommentarer som möjligt. saknar de flesta av er bloggare nu när jag jobbat så mycke. kan ju lova att jag bjuder på en rejäl kompensation så småningom :) hur är de med dig?

Var gärna med i min frågestund :)

Svar: Ja jag vet, underbart =)

jag har varit i skolan i 1,5 timmar och sen har jag väl inte gjort så mycket mera :>

okej (:

sv: mysigt med lite sol äntligen ;) gjort idag då?

vi har redan slutat :)



undrade bara, gör en undersökning ^

vi har redan slutat :)



undrade bara, gör en undersökning ^

skola här med, men skolavslutning imorgon härligt:)

vi slutar imorgon också :D

aa dt e dt:D hehe..^__^

sjukt kuL:)



jaha.. okey=)

Svar: Skrev det för typ 10000år sedan och så var jag uppe tidigt då, så kanske inte är så sent i alla fall. ;)

visst är det :D hehe

fin blogg, är det bara jag eller är det flera sm sagt att du liknar kenza på headern?



ha det bra och besök gärna min blogg http://soffipoffi.blogg.se

jag ska nog ta "kvällsfika", har nyss tränat :)

Ha en bra avslutning. Vad skönt med sommarlov, passa på att njut. Hoppas det blir bättre väder bara.

sv: Vad nice :D



Hur är läget idag? ^^

sv: Jag ska till Spanien och Emina stannar kvar i sverige :P hehe gör du nu? :D

Sv: städa mitt rum :P

Hoppas du får en glad sommar:)

härligt bild, lagt till dig med bloglovin :D























Follow my on Bloglovin







Trackback