ingen systemkamera..

yes, nu har man pratat med nästan hela familjen det fanns inte så mycket som ändrades på sig. men kan ju alltid hoppas på att det blir bättre någon gång annars vet ni vad som händer nu fram över. tack för min syster som tröstade mig två gånger.

men nog med det orkar inte lägger mer energi på det just nu. funderar stort på att gå ut och ta kort lite nu fast det är ju inte så varmt men ändå. som ni kanske märkte så fick jag ju inte låna mammas systemkamera idag heller något som jag hade väntat på men nej.


Kommentarer

kommentaren från krisrob är egentligen från mig =) råkade kommentera från fel blogg ;)

:)!

:) annars då allt bra?:)

sv; haha tänkte väl ;)

klart du e söt:)

:)

söt heater! :)

naj:O ändå fin bild:D

Tack detsamma :) väldigt fina bilder och design du har på din blogg!

inte mycket, bara varit hemma :)

sj? ^^

Fint foto, söt blomma.. haft en toppen dag.. sj då?

sv: åh tack så mycket =) <3



Gillar den header också, fina ögon :)

naj diu är söt:D<3

samma här!

Fin bild gumman! <3

Svar: Jag håller med om hissen :)

okej :D:D

är mer tv människa än data så blir less efter typ 2-3 veckor ;P

Hur har dagen varit? :)

Visst är den ?:)



Har frågestund i bloggen nu så ställ massa frågor!(a) www.gloriaorebecca.blogg.se

okejdå:D

hejdåå :)

Hemma? haha kommer inte ihåg vad jag har skrivit x)

Bara bra, lite trött ;P

Vad ska du göra mer ikv?

sv: :D

Sv: tackar! ;).

Okej :)

hej, vad tycker du om min nya header? ")

kram

Jag har frågestund i min blogg nu, så passa på att fråga vad du vill!:)

Väldigt fin bild:)























Follow my on Bloglovin







Trackback