inte blogg i helgen.

Jag har inget att skriva i bloggen denna vecka efter som jag sparar allt till nästra vecka då jag får en helt ny blogg och allt. det ska bli jätte kul att få se hur den ser ut eller vad tycker ni ? vet inte hur mycket bloggande det blir nu i helgen heller, men det blir nog inget. därför vill jag bara önska er en trevlig helg.

denna vecka har jag inte varit mycket för bloggen bara för jag väntar och väntar och mycket som händer så då blir det så här. men ni klarar er hoppas jag iaf (:


Kommentarer

sv: allt bra sötnos? :D

Tack :D

Nu har DU chansen att bli veckans blogg genom att börja nominera! De fem som väljs ut av mig som har chansen att bli veckans blogg får en header, gratis! Så missa inte chansen! Klicka här:

http://alexandramarias.blogg.se/2009/june/dags-att-nominera-till.html

hihi (: ja tänkte väl, :)

Hellu :D nu är "veckans outfit" tävlingen ute på min blogg :D

fritt fram att anmäla sig, och hur du gör det står på bloggen. lycka till. <3

SVAR: okej:D!



glöm inte att bli medlem på

http://www.sommarglass.com/?r=353

om du inte redan har gjort det! :)

KRAM!

sv: härligt :) nja jag är seg som satan! ;o <3

sv: jao :( haha ^^

har lagt till dig med nu :)

du är min bästavän,<3

sv: yeah

allt bra idag? ;D

Sv: jaha okej:P Annars hade jag kunnat hjälpa dig:D<3

Ha en bra kväll

Kram

Sv: jajjamensan! :D<3

finbild =)

hehe..^^

hehe varsågod :D vilket fint foto :D

kram

SV:

taaack, va snällt haft en bra dag?:9<3

hoppas du har kul i helgen och ja ser fram emot den nya bloggen

Sv; skönt att höra :) jo det är super :)

*SVAR;* Okej! Jag vet inte heller. ;>



Händer i midsommar då?

Kram!

sv; Aha, vad spännande!

sv: Japp jag ska ringa dig då! =)



<3

Din blogg är super fin! :)

Kommentera gärna min blogg.

Kram.

sv: hehe jo ganska :(

sv: yes, vad händer ikväll då? :)

hihi allt bra?:D <33

Tack så mycket :)

Hur mår du?

Jättefin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback