''jag kunde dött''


Som ni ser själva så är bilen inte så fin, men iaf jag ska berätta vad som hände söndagen den 14 juni. Vi skulle åka från Ronehamn till Fidenäs där vi bor nu. vi hade johannes data och lite annat i bilen. Johannes körde efter som han just fick körkortet. och hans tjej kristina satt fram. Jag & Moa bak, sen kommer en kurva och vi bromsar men det hjälper inte så vi flyger rakt in i ett träd.

Jag står och skriver men blommorna då blommorna som jag höll i. Johannes sa till mig och ta bort dom och gå ut. sen ser jag att det börjar röka fram i bilen. då tar jag min data och går ut. vi frågar varandra och vi mår bra. Han som bor precis där kommer och tar in bilen till gården. Pappa kommer och är glad att vi lever. vi kollar på bilen och så säger dom. ''om datan (johannes) hade flygat lite mer kunde Bea haft dött'' det var lite läskigt men ändå lungt, och alla vågar åka bil iaf.

Kommentarer

tack<3

shit, det där såg inte kul ut;o

vsg :)

vad tycker du om blogg.se´s nya utseende? :D

godmorgon :D

fyfan , min granne han är nästan som en storebror var med om en olycka dagen innan midsommar iår. Någon snubbe skulle provköra sin bild med linus som bara är 17 så kör dom av vägen i 150km/h. :o

hemskt :/

ush va hemsk! Skönt att alla mår bra iallfall!



Naww dina småsyskon e jätte söta, gillar bilden med dig o din lillasyster så härlig bild=)

nej båda klarade sig faktiskt, med lite skrapsår..

Det är helt sjukt , det är änglavakt! :)

Pga. att dom rullade/stuttsade ca 50 m .

mjo.. lite brun..

:) Hoppas du får en fin dag :)

sånna här saker är ju för hemska ;(

usch vad läskigt!



sv; vad bra :) hihi visst är han ;)

fin blogg, vilken design har du som grund mall? :)

Tack =)

SV: Tack! :)

Nja lite har jag.. men har inte haft tid o solar mig så mkt faktiskt:p hehe..~~ sj då?D

ja, visst är dom. jag älskar dom! =)

vad ska du göra idag? =))

hoppas du mar bra nu(A)

sv: jätte fin ny design Bea ;) <3

oj :O ser inte kul ut, :/

sv: tack detsamma :D

Haha aa men jag ska byta snart tror jag. Fan vad läskig olycka :S

sv, tack, supersöt design du har :D



ojdå, vad läskigt .. :/ :)

sv: hönder idag då? kram<3

sv: Godmorgon på dig också! (:

Vad läskigt det där med bilen! :o

:) vackraste

väldigt fin blogg :) får man fråga hur du kunde fixa den här sidan så bra, med olika steg, 5 olika med kategorier, arkiv etc.. hur lyckades du med det ?



Gud vad hemskt, tur att det inte var allvarligare än så

okej, grattis i förskott!

du får skicka en bild så jag kan lägga ut den på bdb! :)

tack honey... puss

jaha okej ;) hur mycket fick du betala ?

;)



följer vi varandras lovin ?

jaa mediia e niice, ojj vad lääskiigt, men gissa vad, jag var med om en precis såån där greej fast det vart den 16 juni,, woow och bilen liknade eran vilket är lääskiigt heheh,,

god morgon söt :)

sv: å vad kul :) idag ska jag till gröna lund för 11 gången :p

Gud bvilken fin design på bloggen du har! :D

dåså :) pussa*

sv: tack :D

jätte fin blogg!



svar; godmorgon! allt bra?

ska gå o sola me en kompis :D själv? :)

hehe gott :)

Sv: jaha! haha kul ju :D

Ha en bra dag i solen idag ;D

OMG va hemskt.. men du lever ftf nu juD

vilken tur asså:D ...shit..:S



man ska köra extra försiktigt när man har kökort asså.. jag tog dt igår ju:p haha..~~

nej, gud! det är ju hemskt ju, tänk om du hade varit död nu hur fan skulle vi klara oss då? :( :( :( :(

okej :) fin var den iaf

sv: godmorgon! ihhi, allt bra idagrå? :>

SV:

va roligt :D^^

Åhh det blev jätte fint :D:D<3<3

haha, naawe. gulligt! =DD

sv: fan vad segt :/

bra här, men lite trött.

oj jisses

Åh gud. Fick lite tårar i ögonen. För ungefär en månad sen så krocka vi med en älg och våra glasrutor spräcktes och vi fick lite småskador här och var. Vilken tur det är att ni klara er! Hoppas alla är okej<3 Kram!

Åh gud. Fick lite tårar i ögonen. För ungefär en månad sen så krocka vi med en älg och våra glasrutor spräcktes och vi fick lite småskador här och var. Vilken tur det är att ni klara er! Hoppas alla är okej<3 Kram!

ajdå! vilken tur att ni klara er!

Vilken tur att ni klarade er!



Min kille var med om en sån olycka typ. Hans kompis körde i en kurva, och bilen totalt släppte greppet så de voltade och hamnade upp och ner :O jag blev jätte rädd när han ringde från sjukhuset, usch säger jag bara. Det gick bra med båda två.

Gud vad duktig :D! Hur delade du upp menyn i 5 olika delar :O? cooolt 8D Taha, vad ska du göra en sådan fin dag då ?

tur att ni klara er utan större skador, men lite jobbigt att läsa inläggen eftersom det är tempusfel och stavfel här och där...

Det får du inte göra :(

tråkigt

hemsk grammatik, träna lite mer svenska innan du börjar blogga tack? liksom, flygnat. vad fan är flygnat för ord? FLUGIT.

Din grammatik är väldigt dålig..























Follow my on Bloglovin







Trackback