kanske ett till.

Jag har inte haft på mej smink sen torsdag och idag är det måndag det känns jätte skönt att inte ha på sej smink en hel helg och allt. men imorgon börjar skola då måste jag ta på mej smink eller jag måste inte bara om jag vill.

men just nu måste jag äta och sen åka till ida för att sy min klänning jag ska ha på skolavslutningen det blir nog en bild hemmes hos ida eller iaf ett inlägg till idag.
men om det inte blir det får ni ha det så bra.

Här regnar det sjukt tråkigt hos er då är det sol ?

nu måste jag gå (ingen bild)

Kommentarer

kram

molnigt här:(



taack :D

tack så mycket, men har inte orkat fixat till edt så mycket, det händer nog på en tråkig dag på lovet! ;) kansske lite mer somrigare också :)



Här är det, blåsigt. Men inte regn som tur är, dock har det varit det ett långt tag nu. Så hoppas solen och värmen kommer passande till sommarlovet imorgo n:D

Just nu har jag frågestund i min blogg, kika in och fråga nånting om du vill =)

Sv: Vart i skolan :P

syr du din egen? :)

vi har mulet :(

hmm ja det har jag, ehm det står på hemsidan hur man får in det i bloggen, det finns en kod som man ska kopiera och lägga in i kdmallarna :P

Tack detsamma! ;)

Fin blogg oxå!

dt finns allt ngt på H&M som e på rea:p hehe..~~



brukar inte gå in o kollar faktiskt..

men de har fått in många fina saker nu:)

Härligt, själv? Vad var felet?

Just nu har jag fest-klännings-tips på min blogg, kika in om du vill!:)

regnade lite innan..

här är det då sol :)



sv: jo det kan jag tänkte mig :oo

Ska du sy en klänning? - duktigt! :D

sv: vi har lagt till dig nu sötnos, säg gärna till när du har lagt till oss! :)

SV:

hehe va gör du då?

sv: okej, här slutar alla på tisdag eller onsdag :) vars bor du?

SV; Aha ^^

hoss mig har det vart sol o fint väder hela dan, fast nu e det lite grått. Kommentera gärna min blogg:)



Tyck till i Dagens Fråga på vår söta blogg!



www.arntyochmirry.se

Frågestund på bloggen!

Checka in och ställ en fråga vet´ja :)

Sv: varsegoo för rösterna :D !

sv: kollat på tv :) frågade du henne om hon kunde hjälpa till med headern? kram<3

Jätte fin blogg :P

Hejsan!

Allt bra med dig?



Hoppas att du får en fin kväll :)

ahah, det är vi :)

det regnar här också du :(

Hej hej, imorn åker jag till Gran Canaria så det kommer vara ett litet uppehåll på min blogg, men jag hoppas ändå att när jag kommer hem så kommer det finnas massor av kommentarer att svara på! :) ha det bra, kram!

Vilken fin blogg du har :D

Hur kom du med på est aktiva listan?

det är bara bra här med ;)

haha, hos mig e det sol varje dag haha :)

FRÅGESTUND HOS FRÖKEN BITCHIE! Alla välkomna att fråga vadsomhelst.



N. Bitchie - en blogg som kritiserar storbloggarns hysteriska kamp om "makten" och annat smått & gott.

aa, det ´är sol här ;)

sv: okej visst är det bra med rea:D



Vill se klänningen, hihi.

kram<333

Sv:

jodå det är finfint :)

Hur är det själv ? :)

härlig blogg!

jarå ;D

vad blire ikväll då?: )

å så synd att det regnar.. här skiner solen & skolavslutningar är i full gång =)



hoppas din blir bra!

lycka till!



http://lineapp.blogg.se

http://lineapp.blogg.se

Svar:

Jaada jag ska verkligen jobba, jag behöver pengar:D !



Vart ska du jobba ?

Det är typ halv dåligt väder i hela landet idag tyvärr...=(

Hoppas det gick bra med klänningen=)

SVAR: :)

javiiisst :D

Vad gör du nu? :D

do so! :D

Måste säga att du har sjukt coola ögon:)

sv: åker ju till tunisien imorgon :)

vad gör du nu då?

kan du vara snäll och rösta på mig här

tmp=58067b35b564ccf7523a0446b182c1f16eb3b888" rel="nofollow">http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html?tmp=58067b35b564ccf7523a0446b182c1f16eb3b888

haha jag vet inte xd

sv: yes :) händer det något kul i veckan då? :)

Ville bara säga att jag har frågestund nu. Ifall du är intresserad av att ställa en fråga ")

Kram

tack! och detsamma:)























Follow my on Bloglovin







Trackback