kunde slippa skolan...

Sitter hemm hos Angelica just nu och är inte i skolan lite konstigt vah ? men det är så att vi fick sluta vid 11:00 det var ju en bra star på veckan iaf. första så hade vi samling och sen skulle vi bara gå till kyrkan och ta ett kort sen till slut fick vi veta att vi fick sluta. det betyder att jag kunde slippa skolan det skulle ju vara rätt okej!

men nu sitter jag hemma hos Angelica och snart kommer Moa hit och vi ska hitta på något!
skriver när jag kommer hem vid 15:00 och svarar på kommentarer.

bjuder på två bilder ! :D


Kommentarer

Du har väl upptäckt Bloggspejaren?

fina bilder =)

fina bilder :)

SV: Visst är det! ;)

Kramis!

Okej :)

skönt så nu äre somarlov+:D

Ha en mycket bra dag! :)



(Skulle vara trevligt med lite läsare, Jag är en relativt ny bloggare som bloggar om allt mellan himmel och jord, "herr" mode, snygga inredningssaker, gott och blandat helt enkelt! Desto mer läsare jag får desto mer kommer jag att uppdatera sidan, kika in och säg hej!) :)

fin blogg :)

Fina bilder :)

sv; Hihi :)

Hur är det med dig? :D

okej, var roligt! vad har du gjort idag då?=)

Härliga bilder du knäppt ! :) Vad har du för kamera ? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback