Mamma ska ha ett barn till


två bilder från midsommar , älskar dom sommar känsla av dom här två bilderna. juste mamma ska ha ett barn till, något jag inte skulle vilja efter som jag skäms redan efter mian syskon som jag har. men jag tänker inte ställa upp mer barnvakt nu. men iaf, åt just mat och min bror åkte bort till en kompis. här sitter jag moa skulle komma förut men vet inte när hon kommer. men jag orkar inte bry mej när folk går och drar, jag lever bra här vid bloggen.

såg att jag redan har besökrekord något ni gör mig glad för. och en vill jag tacka haidi som gjort min blogg. om hon mår bättre fixar vi resten idag. [hennes UNDERBARA Blogg] och jag och en tjej gjorde en blogg ni skulle kunna besöka och läsa lite om oss [länken till bloggen]
och som ni redan visst är michael jackson död. R.I.P

Kommentarer

åh vad roligt att bo där :) Vart i Gotland?

Ska dit den 18e juli!

söta syskon,orka skämmas..

*hejhej! Anmäler dig gärna till min veckans blogg tävling! Lycka till! :)*



http://zlundin.blogg.se

Ja =)

okej :P

finns de verkligen såna idioter? vad säger dom då?

varför skäms du?

Men det är väl kul med ett mindre syskon :) det skulle iaf jag tycka, bäbisar är ju såååå söta ! :)

Ja =)

Men det är väl inget att skämmas för sina syskon?



Puss!

sv. okej:D haft en bra dag?

Vad har du gjort idag då? = )

varför då?

guuud va störda människor :S skit i dom.. uschh

Vah?! Finns det sånna idioter kvar än idag?

Vad säger dom då?



Sv: Jaha okej jobbigt, speciellt att vara det på sommarn :O Var det för en vecka sen typ, men nu har det gått över :)



Härliga bilder! :D

sv: Majelica, och om du inte vet vem de är kan du ju fråga Fanny eller Josefin. A ;)

Jo, jag bor på Gotland :) Du kanske cyklade föbi 2vita stolpar :P

På hamnvägen? :) Haha, okej ;)

jaha :D

har du haft en bra dag idag ? ♥

kram'n ♥

R.I.P han är jättebra , speciellt när han dansar ;o

ta hand om dina syskon.. de är ngt av de finaste man kan ha i världen =)

jag vill oå ha barn xD



http://sannerfeldt.blogg.se

http://sannerfeldt.blogg.se

http://sannerfeldt.blogg.se

okej!

då borde du kanske inte skämmas? :P

sv: vad göru nu? :D

braa=)

svara gärna på DAGENS FRÅGA på min blogg!

SV: avd gör du nu då? :)

söta bilder :) men vadå, det är väl alltid kul med flera syskon? hur gamla är dina syskon nu då? ;P



sv: tack så mycket. din blogg är också väldigt fin!

Hejsan, fin blogg, allt bra? skall vi följa varandra med bloglovin :D? kram

sv: hej! :D packar, åker iväg imorrn sj ? =)

HellU =) Fotograf är rätt brett område och vad tänkte du inrikta dig pÅ?

Haha, okej :)

Vad roligt att du ska få ett till syskon, fast ni är väl typ 15st, om man räknar med ALLA, och snart blir ni 16 hihi :) Men de kanske är lite jobbigt va?

hur kan man skämmas för sina syskon?

Kul med besöksrekord ;)

kolla gärna in min blogg:)

sweet blogg! kolla gärna in min, pussen! ;)

Vad har du för dig da? :)

hur kan man skämmas över sina syskon??? tycker man borde vara stolt över dem. Gissar att ni kommer få mycket roligt tillsammans när ni alla är äldre

söta bilder:)

sv: oj.. haha det är mycket pengar asså ;o

Sv: Hihihi yeeey :)

Jo, de är alltid bra :)

Vill du vara med i min tävling? :)

Hej! Superkul att du var med och ställde frågor till min frågestund!



Nu har jag svarat på de flesta frågorna

och svaren finns på min blogg.

Ha en fin dag :)

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter & ger tips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss/ Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

Jaha okej, har ingen aning om vart det ligger :) hehe

asså allvarligt, din blogg är verkligen jättesnygg:D

Jag har nu lagt till dig på bloglovin säg till när / om du lägger till mig

så söta bilder :)

va söööt bbiiizzz

Sv: Skoj :D Ska nog kolla på film alldeles strax :)

vilka söta bilder:)



sv; hihi ja,

hoppas att jag blir utvald:]

Men fy! Så kan dom ju inte säga.. Arg jag blir!

Hoppas du inte tar åt dig allt för mycket. Prata med din mamma om detta. Kanske kan komma fram med någon lösning?



Puss!

sv: jag tycker att man ska skita i vad folk tycker..

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

tack sötnos :) Va fin din nya blogg är!! Det har jag fixat inne på bubbleroom.se var ett tag sedan, men det står nog hur man fixar det :)

Hellu"

Gå gärna in på min nya blogg och titta in, kommentera gärna min snygga design.

Hadetbäästfest!

så lite s å:D

Hellu"

Gå gärna in på min nya blogg och titta in, kommentera gärna min snygga design.

Hadetbäästfest!

Jag önskar jag själv var mamma,

sv: hihi okej, jag med :)

du har ju söta syskon blir väl kul med en till hehe kram

sv:

vad tråkigt när det blir så :(

sv: hihi, tack! <3

vad gör du? :-)

Bli medlem på NYA gratisbio, hemsidan är helt uppfräschad och finns massa nya sätt att samla poäng på + lättare att få te.x presentkort m.m så vad väntar du på? :D http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=8178

hejhej!:) ddet är bra! hur är det med dig+

mysigt med barn :)

Sv: jo idag har jag badat ^^ haha. Vad har du själv för dej :)

mm, hur många syskon har du? :)

sv: åh tack så mycket :)

Sv; hahah, tack :D

DU är också söööt !;D

Hejsan söta du! :D Haft en bra Fredag? Vadhar du hittat på ? :D

KRAM!!! :D <3

sv; dt är superfint ju :D

Sv: Vsg<3 Kram<3 Allt väl?

Hej:)



eftersom jag ska resa iväg imorgon, tidigt på morgonen också, och kmr vara borta i en vecka.. så tänkte jag starta en frågestund nu i min blogg...

kom in och ställa någon/några fråga/frågor och gör mig glad lah:D hehe..^^



ha en trevlig kväll:) Kram!

mhm :(.. vad har du gjort idag :D ?

vad gör du då?

sv: Firat en släkting som blev 22.. :) Några planer för resten av helgen? :D

samma här!

Gonatt :D

Hur många syskon har du? :)

haha okej :) jag tycker om klänningarna! fundera på att pröva den men jag han inte :/ :P

haha XD Kram!

Hellu.. men hur gammal är du? Dina syskon? Din mamma och pappa?

Grattis, men de blir väll kul men ännu ett syskon eller?

göra i helgen? :)

Men fy!

Ursäkta mig, men då har du dåliga vänner. Så säger man inte.



Men ta hand om dina syskon, det är de viktigaste du har. :)

Puss!

hihi :) hur länge har du bloggat? :D <3

Puss sötnos! :*

okej!:) ajdå, krya på dig!

det är bra med mig:)

oh nej vilka söta barn



skulle du vilja vara gullig och gå in på min blogg för att skriva vad du tycker om att läsa hos andra bloggare så att jag kan få lite tips? :) jag har inget att skriva om längre... skulle vara tacksam för svar! kram

vrf skämms du? ;O

Varför skäms du över dina syskon?



De är ju jättesöta!

ett till syskon alltså, ojda :P

oj då blir det många barn. Du behöver ju inte skämmas för det, det är gulligt med stora familjer men det blir ju jobbigt:/?

Haha du ja ä 22 år å ha en lillasyster som ä 16 månader så inte kan ja säga att du ska skämmas inte.























Follow my on Bloglovin







Trackback