min midsommar (:

Tisdagden förra veckan blev jag röd bara för det var för varmt och det är andra gången i mitt liv jag blir det. men nu är jag jätte brun något som är bra. Onsdags förra veckan gjorde jag inget var på jobbet och hade tråkigt och åkte till bursvik efter. Torsdagen åkte vi till jobbet med men sen börja det regna så vi slapp att jobba.

Fredagen var det midsommar, först åkte jag till kattlund med johannes & fanny. där träffade man mamma, var där och firade inget speciellt där nej. inge blommor i midsommar stången. och ingen bra dansning fats jag blev tvingad och dansa ingen kunde sjunga alla låter. men fick ju låna mamma systemkamera.

Träffade martin stenmark där med, efter det åkte jag till moa och åt där och var med henne satt bara på hennes rum hela kvällen och folk ringde och till slut somnade jag.

Kommentarer

sv: hehe trök.

aja, planer inför ikväll? :>

tycker det är mycket stilrenare nu, men det är ju alltid lite rörigt innan man har vant sig :)

sv; åh tack söta du!

hehe vad bra, jag har lagt till dig nu, lägg till mig med:D

jaopp :)

Krya på dig hoppas du blir bättre

med mig är det bara bra

sv; det ska du verkligen vara!

sv: hehe, blir chill och så.. se på tv!

Härliga bilder :)

sv: hihih yes :D

sv: haha vet inte :o man får väl kolla runt och så :p

SV: Tack så mkt :)

sv;tacktack! :D fin blogg! :)))

sv: supersize vs. superskinny kan man kolla på haha

sv; Allt bra med dig annars =)?

Snygg blogg, kolla gärna in min & släng in en komentar :) Puss

ååååh så fint :D

sv: HAha gört :D

sv; allt bra med dig?:)

svar: okej :)

vad görs?

sv; Värst vad folk r sjuka :o. Med mig är det bara bra =). Du får krya på dig =).

sv, okej förkyld eller? ;) nej det är helt okej :)

quizen är igång! Du har en vecka på dig att ställa hur många frågor du vill till mig, om du vill det vill säga. Vore mega snällt! Kram

allt bra med dig? :D

haha nej, det är mitt riktiga hår :D

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

sv; jadå! :D

tack tack :D

joo samma här :S

Jahhaa..okey:D

men du har redan fått en massa kommentar ju:) hehe..^^



jag har solat mig idag..sen har jag kört lite rundor och så:D hehe..^^

hosta och halsont du då?

sv: hehe yeah

svar; okej, jag svarar på kommentarer :)

hihi ja de e mumma :) btw vilken snygg blogg du hade (Y)

Svar: Gud så fin det blev:)



/E

det såg mysigt ut :)

SV; tack och detsamma ;)

vad gör dudå?

sv: btw måste säga att din nya header är nice

desamma gumman

sv: haha lugnt :* <3

händer ikväll då?

sv: om det är såhär bra väder imorgon, blir det stranden med några vänner, sj? :D

fiin blogg :)

svar: jodå :)

händer imorrn?

Svar: Shit vad fint det blev :)

Oh yes, hahah :D

SV; svarar på lite kommentarer :)

gjort idag då?

tack :D

svar: okej, samma här :D

sv: tack detsamma säger jag! :D

jo samma måste bli frisk

Svar: Så lite så :)



Vad ska du göra ikväll? :)

sv: a verkligen :) hur har din dag varit?

Tack detsamma :) Gjort idag? :)

sv: ut och sola?

Jodå det är bara bra, självdå?

Hej , besök gärna min sida och kolla igenomd e sista inlägget.

Jag kommer ifrån iran och vi vill föra in demokrati i iran.

Ni har säkert hört en hel del om iran, kolla bara vad de gör med våra studenter. har även lagt upp flera bilder som ni kan kolla på.



Släng gärna en kommentar eller skriv ett inlägg om det.

HA DET BRA DIANA! FREE IRAN!

yees fan vad jag ska slå min killkompis som smittade mig

sv: haha okej

dom flesta är på festivaler av mina kompisar eller bortresta, men några av dom är kvar :D

SV: Tack så mycket! :D Din blogg är också otroligt fin, jättevacker! :D

sv: ja, den har varit bra! :) vad har du hittat på?

Svar: Kul att du gillar dem! :D Prenumerera gärna på min blogg om du gillar det jag gör! :D

20 blir 21 iår :)

Vill ha ha chansen till en länkning?

Vill du vinna ett presentkort för ett värde av 50 kronor på Åhlens?

Vågar du anta en utmaning?

Gå i såfall in på min blogg och läs vidare!

Tävlingens avslutas ikväll 21.30!:)

sv: yes peace and love,

sen ska ju några på metaltown och arvika :c

Åh så fin blogg!

Sv. haha taack! =D

Jättesnygg design! :D

haft en bra dag? :D

sv: jag med, vill på arvika :D

heej jag mår bara bra! :) sj?

sv: jofan ;D

Hej igen!



Svara gärna på min fråga idag om musik/relationer som jag skrivit längst ner i mitt senaste inlägg!



Have it! :D

Svar: Ska bara vara hemma :)

sv: ja

äsch nästa år när jag har sommarjobb ska jag lätt åka :D

okej bra de! :)

fin blogg btw!

sv: ah verkligen! ibland önskar man att man kunde va liten igen :)

hur har du fått menyn att gå så långt upp?:) skulle jättegärna vilja veta hur.

sv: fett bra ju, vrf åkeru nt?

cool blogg, följa varandra på blogg lovin?

Säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig direkt!

jo samma här

Svar: Jag tycker också dem är sjukt snygga :D

hihi jaaaaaaa :D

det är underbart, självdå?:D

sv: jaha ;o

Tävling - veckans blogg !

Vill du bli veckans blogg? Tävla här !

http://youdecide.blogg.se

http://youdecide.blogg.se

http://youdecide.blogg.se

http://youdecide.blogg.se

http://youdecide.blogg.se

:D:D

sv; tagit det lugnt och så :) sj?:)

sv: jaaa :) hehe allt bra annars då ?

nu har jag lagt till dig =)

visst är den :p

Svar: då är vi två :)

sv; tack :)

din var ju ännu snyggare!

sv,Okej, har det vart toppen väder hos er? :D

Ja grymt härligt :D

Hihi, allt bra då? :)

stackarn! :O det är toppen med mig! :D

ah det är fett varmt hära :D

Hoppas du får en bra kväll sötnos, ♥

kram, http://esth.blogg.se

sv: hehe, :p var det kul hos din kompis? kram,

sv; Ja, det är aldrig roligt!

sv; men alla har ju gratis sms nuförtiden ;)

Hur gott som helst :D

sv: precis ;D

för mig med

Haha aa ;D .. vad har du gjort idag:D ?

Åh :( stackars dig (L)

Hej! Just nu har jag frågestund på min blogg

och jag skulle bli superglad om du kunde ställa

en fråga (om precis vad som helst!)



http://mvat.blogg.se/2009/june/fragestund.html



GUD vilken fin blogg, verkligen!

Hoppas du får en bra dag! :)

SV: Taack :) Fiin blogg ;)

sv: hur mkt tjänaru totalt? ;D

sjukt snygg bloggen blev:O



btw, kommeerinte blogga så mycket framöver, sen kanske bloggen försvinner om någon vecka,<33

SV:

hihi<3<33¨

haft de bra då?:9<3

japp<3

SV:

hehe okej :P

Min dag har vart jätte bra :D^¨<3

typ ... bloggtorka... :/

aww! :)

ska snart fota blommar :p

nice

sv; haha ;) klart man ska ha fria sms (A)

Jättefin blogg! =)

Bra det :)

fint det blev!:)

Gjort idag då? =)

Samma här =)

Ja, har ni också haft sol idag? =)

Hihi! :D

hihi tack så mycket :) fast din e finare :)

sv: okej, tråkigt att va sjuk nu på sommarn :(



med mig är de väl okej :)

Härliga bilder:)























Follow my on Bloglovin







Trackback