NU ÄR JAG HEMMA!

Skriver om torsdagen nu bara så ni vet (A)
först när jag kom till skolan fick jag panik mitt arbete skulle vara inne men tur att man har en syster som kan hämta det hemma på datan tack älskade syster. sen åkte vi mot klinte och vi tappade bort oss i klinte, lite pinsamt. vi som bor på gotland.

efter när vi kom ditt gjorde vi 5 kamp som jag och några fick göra skit kul, men lite svårt att få tyst på två klasser. men det gick bra iaf. sen gick några ner och badade ångra mej att jag inte badade. jag kunde ju badat men gjorde det inte.

efter det vad gjorde vi då ? jo vi spelade fotboll och spelade rugby och jag spelade rugby helt sjukt vad ont man får av det hahaha, men det gick ju bra iaf. fotboll mot några som kommer från frankrike var med roligt.

              
andré och elias på bilderna.
Sen blev det massvis med bråk och allt sånt.

skriver på dagen senare.

Kommentarer

Vad gör du nu? :)

okeyokey :) fin blogg:)

sv; okej nice :)

sv: hehe okej, själv gör jag faktiskt typ inget ^^

sv; Kommer fler chanser :D

Hoppas du har haft det bra :)

Välkommen hem! =)

låter kul:D

och fint vädret det ser ut att ha varit! inte som här, liskom det bara regnade och inget annat.

kul att du är hemma nu:D

Vad händer senare då? :P

sv; okej :D

hehe okej :d

sv. jo min dag har varit bra, och din? :)

Titta gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)



/Matilda!



p.s söt header du har!

sv: okej, roligt :)

Själv ska jag inte göra något typ :P

;)

jag liksom en danstävling på bloggen den 8:e :D

Svar:

Tack för att du svarade (:

välkommen hem :)

inget :)

vilken söt bild i headern! :)

sv: jodå den kommer, men bara på onsdagar, fast har aldirg köpt glass från glassbilenXD

gotland är fint, har vart där:)

hoppas du får en trevlig helg :D

Såå vacker det är.. bilderna på vattnet =)

Härlig härgligt..

Hmm, en gång skulle jag cykla till en kompis, genom skogarna, körde vilse, jobbigt med cykel =)

sv: ne, hur många megapixlar? :)

okej, säger detsamma :) men dagen kunde vart bättre. börjar bli sjuk tror jag :( hitta på ikväll då?

kramar

Hej! :)



Jag väntar på att få hämta min nya kattunge från ett katthem. Men vet inte vad han/hon ska heta... Har du lust att hjälpa mig? :)



Tack på förhand! <3



länk till inlägget:

http://thereign.blogg.se/2009/june/new-kittie.html

sv; gör du då? =)

sv: jovars erik är ganska söt :P finns sötare dock! :P

Nu har jag åter igen dragit igång Veckans blogg. Om just du vill vara med och "tävla" om att bli Veckans blogg så är det bara för dig att anmäla dig i inlägget "Veckans blogg". Lycka till

Kram

Tack själv för att du skickade hemsidorna :D! Kramar

bra att syrran hjälpte till :D

sv:hihi tack(=

aha ok ;D

ahha okej.. vad pratade vi om innan XD ?.. glömde ;p

hur har din dag varit idag d?:)

Hoppas allt har varit bra iaf... kram:)

haha okej, då får du hälsa henne och välkommen hem :)! inte så kul med bråk dock, men hoppas du haft kul :D

sv; Vad bra! :D

vsg :)

Härliga bilder, och dagen verkade bra :)

ååh bor du på gotland?

sv: ok, :) har du haft det kul på klassresa? :)

kul :D

lät ju roligt, förutom det dära med bråken å dee<3

haha snygg bld :D























Follow my on Bloglovin







Trackback