ny månad nya andetag

  • Idag: Skola och tandläkare efter skolan visby (min bror bloggar)
  • Tisdag: Jessica fyller 16 år
    Leonard fyller 15 år
  • onsdag: ledig och ska jobba ihop 100 kr
  • torsdag åker jag till klinte (moa åker)
    sover där med klassen (matilda skrver)
  • fredag: kommer jag hem.
  • Helgen hoppa att mamma kommer hit så jag kan ta kort.
Min vecka ser ut så här hur ser eran vecka ut ? lika mycket att gör två hela skol dagar sen slipper jag skolan mer i veckan förutom att sova med våran klass och en annan men annars är det helt okej. nu sticker jag till skolan min lille bror skriver i bloggen sen puss

Kommentarer

Hoppas du hittar nått fint:) har du nån idee om vad du letar efter?



http://www.sinnerz.blogg.se

Morron :)

sv: eheh godmorgon, allt bra idag? :D

sv:okejokej(=

nja inte så mycket!:)

du är söt:*

sv; Det är det säkert för mig också, idioter!

Tack! Ha en fin dag :)

:) tack sötnos!



Lycka till hos tandläkaren sen :)

Hoppas du får en bra dag :) Spana gärna in min blogg och lämna lite kommentarer om du vill:)

sv: hehe, tack :) !! ha dt bra med klassen ^^

det såg ut som en trevlig vecka o mycket att göra

allt bra med dig+? :)



kram

låter som en bra vecka :)

hehe har precis skrivit en veckoplanering på min blogg ;P

jag såg det! :D

hur många röster fick jag ? (aa

HallÅ där! allt bra idag ? :)

joda =)

sv: det är lugnt (A) :). allt bra? <3

Skånes snabbast växande blogg här. http://frankentix.blogg.se/

Redken tävling i min blogg, missa inte!

SV; Nä inte vad jag kan komma på.. Hm, blir väl mest plugg och slapp :)

häärligt :) nu står de 29.9 grader.. Huh sitter inne å vilar lite :P

vilken vecka! ingen vila ingen ro ;)

Hej sötnos :) Allt bra ? Va gärna med och tävla i min blogg om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

Okej. Nej, just nu så svarar jag bara på komentarer ;)

jaha okej kul :)

hoppas att resultatet blir bra då :D

Ser ut som om du har fullt upp denna veckan :p Själv så är min vecka rätt så soft, ska inte göra så mycket, men har två stycken fotbollsmatcher :D

Skit härlig header! :)

håller med :P

vad ska du jobba med på onsdag? :D

Jättesöt blogg, verkligen! allt bra? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback