PINK- Please Don't Leave Me


JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN! :D

vad tycker ni om den ?<3

Kommentarer

Oh, jag älskar låten!

Grät nästan när jag hörde den första gången..

Texten fångade verkligen mitt hjärta.

hihi ja:::*

sv; Tack =).



Nu får du gå in och rösta på mig i otufit tävlingen här; http://labelsorloove.blogg.se/2009/june/lets-the-party-begin.html#comment ;D

vad gör du då?:)

händer i sommar då?:D

D:D

Sv: Jag kollar på top model säsong 8:)

SV:

va bra, det är bra med mig oxå ;) ^^ :) <3

aah, vars ska du sommarjobba?:)

stugan, stadsfesten, joypeak, trästocks, sthlm osv:D

nja, hheeh. ÅHH, den gillar jag med :D

Jag älskar den <3

haha älskar videon,

köttbullar :)

Den är bäääst !

sv; Tahha, härligt :D.

SV: det är så sjukt att sånt händer..

SV:hehe aa ;) :D

typ inget :) sj=

Riktigt bra! Pink är rätt grym ;)

Sv: varit vid en sjö med klassen hela dagen, :D<3 själv?

Sv: Jupps, vad har du gjort idag då?

okej vars? :)

Du är sötare!!!

Sv: hihi D: oki <3

inget:)

Non non non ! Du!!!

Sv: Hur är det med dig då? =)

Skaru åka och titta på henne i vinter ? jag hann ju inte med att köpa biljetter. . :/

Skaru åka och titta på henne i vinter ? jag hann ju inte med att köpa biljetter. . :/

hah kul.... får du bra betalt?:D

sv: tack dsm:)

Åh det var så lite så :)

haha hennes video är helt grym på den här låten!

haha, jag hade ärligt inte hört den förrän nu!

så bra =)

Bra låt :)

Åh, vilken bra låt!

Den har jag aldrig hört förut!

Den är najs :P

pink är alltid asbra! Ska sätta på hennes låtar på spotify nu! :)

Kikar in ;-)

låten är bara bäst! <3

älskar den låten (A)

Jag tål inte riktigt hennes musik, men jag kan inte sätta fingret på varför...

låten är bra,men musikvideon är bara ..dålig.

Låten är bra, men jag gillar inte riktigt videon..























Follow my on Bloglovin







Trackback