saker händer bara sådär..

Ändrade planer gillar vi inte men jag bryr mig inte längre. det finns vissa saker som kan hända bara sådär. men här kommer det iaf, jag har hittat en vit klänning jag tar kort på sen och lägger ut den.  Jag tänke efter som jag inte var aktiv kunde jag hoppas över att blogga men fick panik men då funkade inte internet då blir man lite sur iaf.

men ni klarar ju er iaf ser det ut som, igår var jag med Rasmus och Ida och Rasmus gick till hemse förut så nu är jag med Ida. när jag kommer hem idag ska jag nog ta och packa efter som jag åker bort imorgon med klassen. och vi ska över natta men matilda kanske skriver i min blogg. men njut av dagen vi hörs sen <3


Glass sen igår + att jag har sett B&J (glassen) så den ska jag köpa snart

Kommentarer

Hej!lyssna på låten i min blogg och snälla snälla säg vad du tycker om den!

okej :) lycka till på elite ;D

ifall du skulle ändra dig så behöver du absolut nt ta proffs kort med systemkamera, det räker med vanlig eller mobil! :D

Fin blogg! :D

Sv:

Yes det är ju det :)

åh vad gott med glass! =)

sv: bra här, vad händer idag?



gott med kulglass<3

jaao :)

ååh va gott me glass!

Ingen orsak :)

den där glassen såg good ut, nu blev man ju nästan lite sugen själv ^^

jo :D jag ska börja på tvåan snart, måste bara avsluta skolan ;P

du föresten, skriv ditt lösenord och det på msn nångång innan imorn:*<3

sv: Händer idag då =)?

Gott med glass.

vi ska också bort med klassen imorgon :)

åh, vilken mumsig glass alltså!<3

gud va gott:) men ja bantar :/

ååh, vad bra och vilken tur ;)

Tack :D

gör du idag? :)

Sv; Aha men oj, trodde att vi pratade om en rosa 88an glass haha! tänk vad fel det kan bli ibland. (a)

KRAM

Mumsigaste glassen ju =)

Vad gör du nu? :)

Glassen och godisen ser god ut. Skall du ha den vita klänningen till avsltutning ? <3

svar:godeftermiddag :) Åh, det godiset är så gott :D

all glass är god:D men nsart vuill jag också ha Ben&Jerrys, om du nu menar den som finns bland pinnglasssarna.

Haha ingen dåligt stor glass!! :D

Gott!

glass i stora lass!:D mums























Follow my on Bloglovin







Trackback