sista natten i ronehamn

Jag visste att jag fick sova kvar här jag visste det. Jag kan inte göra så mycket just nu vi flyttar helt och jag kan nog inte komma tillbaka med mitt bloggande förän på tisdag kanske. men ni får stå ut jag skriver och ni får ha koll på det. Imorgon blir det sista sakerna här hemma sen har vi tagit allt.
juste igår gick jag och ida till näs eller åkte med någon hit och ditt. vi kom ditt och det var nog inte så kul men bättre än att sitta hemma. sen bråkade jag med pappa också.. gick till fidenäs bara för att sova och då hade vi inget att sova på men det gick helt okej.

moa kommer sen och sover här, men ska ta och läsa era bloggar.

Kommentarer

okeey :P

sv: nice, typ inge!

allt bra idag? :D

allt bra med dig då ?

av: men tack :D

Sv:

Jaha okej :) det verkar som om det flesta har det :)

Hej Bea, vilka fina bilder du har tagit, dom med regndroppar på blommorna är fina. Du ska se att det går bra med flytten. Jag och Agge kommer och hälsar på när dom kommer till Gotland om fjorton dagar. Hälsa alla Kram

vad gör du då :)?

va skönt:D hehe..^^



nu har man iaf sommarlov:D jippie^^^

ska du göra ngt speciellt under sommarlover då?:D

tack!

jag är supernöj :D

svar: tack så mycket! :)

jag skulle verkligen uppskatta om du skulle vilja rösta på mig som veckans blogg hos emma... läs mer på min blogg :)<3

tack sötno:*

a tack :D men får nt tag i bilderna :@ men imorgon :D

Så du har slutat nian :D

svarar på en massa frågor :p

åh så fin bild :)

sv: tack:D



fin bild.)

kram på dig!

hahaha bra där :D

sv: haha, varse :)

sv: Vad bra, det är bra här med :D



Vad gör du nu då? :)

ahh, det låter bra det! ^^

sv: Ja, verkligen! :(

Ha en fortsatt fin helg tjejen!

hehe jappjapp :D åh härlig bild!

Ojj, blir deet bra i det nya huset då :D?

Det var en söt bild :D

fin bild =)

haft en bra helg?=)

kul att flytta ?

varsågod:)

Fin

fin bild :)

vilken fin bild! :)

Jo det är jättebra, riktigt fint väder oså nu ju! :D

Jättefin blogg:)



ta gärna en titt på min blogg&kommentera:)























Follow my on Bloglovin







Trackback