SMAKA BEN & JERRY'S


min start på veckan i måndags den 15 juni var jätte bra först åker man till jobbet jätte skönt att bara ligga i solen och bli brun och lyssna på musik och mycket skratt. och sen efter det åker man hem bytter om och åker till visby med johannes och caraola och Kristina. där man får smaka BEN & JERRY'S första gången jag åt den och den var super god. sen skulle jag till tandläksaren och då sa dom att jag skulle får tandställning efter jul.

sen åkte Johan & hans tjej hem med oss istället för att slösa pengar musik på då med. sen hem och bara vara hemma hela måndagen. det var jätte bra start hur var eran start på förra veckan ?

Kommentarer

sv: gott,

vad ska du göra idagrå?

ÅH! Ben and jerry glass är så gott (A)

SV:

hehe aa ;

Är allt bra med dej?:D<3

sv: nice,

ska sola och ta det lugnt idag, ehe!

SV:

okej, krya på dej<3

Det är bra med mej<3

Sv: Tack så mycket vackra du <3

Din är minst lika fin kan jag säga!



Följ mig gärna med bloglovin. Skulle bli så glad :')



kram

den smaken är den absolut godaste :D vad fint du har fått det här i bloggen förresten..

Oj inte kul att höra. Krya på dej!

Fin blogg du hadde!



Ska vi följa varandra på bloglovin?!

hehe hoppas allt är bra?

sv}



vill bara påminna om att det är sista chansen att ställa sina frågor i frågestunden, så om du har kommit på nå fler så ställ dom gärna :)

hänt idag?

SV:

hehe aa:9<3<3

ha en fin dag <3

solat lite:P Följer dig nu :P

sv}



tack för dina frågor sötnos :) ska besvara dom lite senare idag :)))

sv: haha yeah ;D

sv: göru nurå? :D

sv}



hihi, allt bra? <3

å tack så mycket :D

ben&jerry's ¨är så gott:D

SV:

taack:9<3 hehe ska du göra nått kul ikväll eller senare idag <3

Sv: hehe :)

vill du följa mig på bloglovin?

Eller gör du det redan?....

kram<3

Vad ska du göra idag gumman???

Hej

ska vi lägga till varandra på bloglovin.se?:)

Jävligt grym blogg. Älskar din header.

Vad tycker du om mina två outfits på min blogg :)

sv: jäkla snygg den har blivit! :D har du grejat den själv? :)

aa exakt:D hehe..

vad händer idag då?:D

varsågod :)

sv: hehe nice :d

sv: ååh :D betalade du för den? ;)

hehe tack:D ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

sv: hur mkt då ? ;P <3

Vadå för tråta??

SV:

hehe okej ;)

nää vt nt :P<3<3

sv: käkade nyss lunch, dudå? :D

svar; vad tråkigt :/ bara bra här!

så lite s å:) ååh, jag måste smaka på den glassen :o

svar: varsågod :)

haft en bra dag hittils?

Rösta på mig i Månadens blogg:) Då blir jag glad!



Länk: http://jojjisen.blogg.se/2009/june/borja-rosta-pa-manadens-blogg.html#comment



Fin blogg btw!<3

MUMS!

Ben & Jerrys är så jävla gott :D

åååh va jag blev sugen på glass!!! :O

mums! :D

älska ben och jerrys!

Glass måste ju vara den bästa uppfinningen sen hjulet :)

Gott

den är så god!!! :D

Mums, vad gott med Ben&Jerry's! :D

fin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback