sommar


Kommentarer

hihiokej, ska träffa min älskling dudå?:)

sv: nice, bara chillar!

älskar sommaren, hatar sveriges sommar :)

älskar sommaren när det är fint väder och allt är bra:)

sv: imorgon träffar jag en kompis ifrån västerås, på lör blire grillning + filmkväll med folk. sj? :D

underbar



sv; Okej :) jo det är kanon med mig. med dig då? :D

sv: nice ;D

jaa precis :(

sv; men va härligt !:)

Svar: Hihi ;)

Sommarn<33 Om det är fint väder så :P

Jättefin blogg! :]

sv: yes ;D

Att den är underbar!!

Jag älskar solen :)

sv; ingenting för tillfället, ska starx gåoch läpa läsk med älsklingen min, dudå? :D

nikon d60, du då ? =)

sv; okej :)

ja de har jag

sv;tack! :D

Jag älskar älskar älskar älskar sommaren! :D det absolut bästa som finns.

Sommaren är underbar, och den behövs !

Svar: Haha lugnt ;) Joo kenza brukar ju vara väääldigt seg på att uppdatera och så - och när jag är dålig själv på att uppdatera så blir det kenza-varning ;) fattaru? xD

såg just mtv movie adward klart .) sj?

Okej va kul :)



va snällt :)

haha herre gud, det är LUUUUNGT! XD

Just nu lyssnar jag på Håkan Hellström - Gårdakvarnar och skit :>



själv?

Älskar sommaren när det är varmt :D



sv; Hehe ;)

finfin blogg :D <3

Tävling i min blogg, i samarbete med hiphopbutiken! Vinst? VALFRIA solglasögon/glasögon från deras hemsida. Många kända märken osv. Lycka till!

sv; okej =)

tack desamma!

sv: okej, nice :D ja det har jag, har du?



jag älskar sommaren.

sv: jorå det har jag haft :) själv?

Tycker du att jag ska ha en bloggtävling? ^^



Saknar den! <33

älskar den:*

sv: på lördagen ska jag åka och shoppa! sen har jag inget planerat, kanske sola :D

dudå?

sv; Okej, jag svarar på kommentarer :D

sv: hahah, hej !:)

jadå, det har jag! sjdå?

jaha okej :)

vilken sommar? har juh bara varit varmt i typ tre dagar hehe...



Vad tycker du om sommaren då?

Sv; Hejsan..

Jodå den har varit ganska ok..

Sjl dÅ?

Kram

Hellu =) Finfint, fullt upp känns det som sj då?

Sommaren!? Hmm.. inte FÖR varmt.. gärna svala vindar.. du då?

sv: köp en? hehe :D

Jadå, kunde vart bättre om jag varit på Bruce nu! Din då?

aa heej matilda, joda min dag har varit bra men senare blev den skit som vanligt haha, själv då??

sv; laddar in bilder på datan. sj? =)

haaha jaaa det är klart jag vet vilken matilda =) den sötaste matilda i världen =D =D

sv: runt 5-6 tusen, fick min för 7 tusen! med olika grejer till typ väska, minneskort, uv-filter och så :D

Sv; Okej..

Inte mycket, gör om bloggen lite bara..

Sjl då?

Han spelar i stockholm nu :)

sv; okej =)

sv: köp en nikon d40? typ 2-3 tusen kostar dom

btw svara gärna på kvällens fråga ;D

sv; aha heejjsan matilda, jodå det är väldigt bra med mej, hur är det med dej själv? :D ,



sommaren är helt underbar! :)

Gubbrock, Bruce Springsteen you know ;)

Sv; Hehe okej, det ska jag göra :)

hahah duu e viist sööt =)

men jag vet vem du e =)

maatilda.blogg.se =D

sv; hej på dej! jo min dag har varit super :) din då?

sv; om du menar sommarinlägget = 54 tyyp, footat inlägget tytp 36 =)

love sommaren;)

jag älskar sommaren!

bästa årstiden helt enkelt! solen, värmen, stranden, ALLT! :D

Den är underbar bästa årstiden:D

Vi äälskar sommaren :D:D

Fin blogg :)

Mer än underbar:*<3























Follow my on Bloglovin







Trackback