SOMMARLOV! :D

Först började det med att vi letade upp alla som skulle ha en ros och det gick jätte bra ju hittade alla iaf. och sen gick vi till gympahalen och satt och lyssnade på vissa och delade ut skit. efter vi var där gick vi till klassrumen och delade ut lite priser till dom som inte har rökt och jag var en av dom som fick pris. och sen se mina betyg (ni får veta sen) och efter det gick vi ut till alla med vagnar.
Jag klarade mej utan att gråta det känndes bra för jag ville inte. Såg på alla vagnar det var skoj det, närsta år är det våran tur då det blir. har ni haft en bra dag ? (bara bilder på 8:or)

Kommentarer

Svar: Ja, verkligen!



Va härligt med sommarlov, jag fick mitt igår :D

Sv: Hehe var så lite så :)

gott med glass =)

sak vara hemma jag med .) åh älskar den glassen!

Förlåt för så sent svar.

vad hittar du på i helgen? :D

kramar

:P

MAGNUM GLASS :D MUMS

kolla tävlingen på min blogg

kolla tävlingen på min blogg

grattis till priset :)

super fin blogg :)

Sv:

Ja jag kan förstå det :D

sv: bra här,

göra idag? :D

hihi bra där :)

haha ännu en glassbild !

tack så mkt:D



hur var skolavslutningen då?:D

dt regnade som fan här.. har regnat hela dag tror jag..uff~~ hatar sånt väder..

synd om dem som tar student idag faktiskt:( ...uff~~

sv; Ja, det får du se till att bli!

så lite så!

den där glassen e mumms :)

Har du haft en bra fredag? :)

sv: tack:D men nu har jag lagt upp hela outfiten så man ser tydligare.



Åh längtar tills man får åka med vagnar med sin klass:D när odms krek och åkte där ville man också bara skrika! hehe



fina bilder.)

hah aa, hur gammal är du ;P ?

Jag var så nära på att börja gråta men det var bara för att vår handledare skulle avgå som lärare. Det är så härligt med sommarlov, 10 veckors ledigt!

svar:hehe nej kanske inte,

svar: okej, typ samma här :)

händer imorrn?

fina bilder :)

jag gör inte så mycket.

sv: härligt :) jorå det är bara fint med mig ;)

fina bilder!

skolavslutning....YEZZZZZZZ

najjs :) ska typ ut o va med några :)

bästa glassen:D!

roligt :)

Jag älskar verkligen den där glassen! :]

fy fan vilken ful bild på mig :(

skönt för er att ni har sommarlov.. haha[inte jag!]!<3

åh, min favorit glass typ ;)

magnum strawberry is the shit ! :)

gott med magnum!:D

Vilken fin kläning/linne du har på dig under jeansjackan i love it hihi :)

"riktigt snygg jag är" det är något som jag är riktigt säker på o vet!

Gott med glass :P























Follow my on Bloglovin







Trackback