GODMORGON! :D

nu ska jag snart dra till skolan, vad händer i skolan då. inget eller jo vi ska se på en konsert som musikklassen har gjort tror jag. sen blir det mest att bara städa och börja med lite sånt, och snart är det torsdag sen blir det fredag det går ju snabbt snart är skolan slut.


efter skolan ska jag åka till fide där jag ska hämta lite saker som ska till skolan. och moa följer med sen ska vi ha lite mysigt och sånt. hoppas det är sol i morgon för då blir dagen ännu bättre. nej nu ska jag åka till skolan men vi hörs senare på kvällen inte så aktiv idag.

Kommentarer

God morgon! :)



- Svar: Yadå, :D

SVAR: okej lägger till dig med nu ;D

Fin blogg var jag tvungen att säga (:

Rösta gärna på mig i en veckansblogg tävling, få mer information på min blogg

jag hade skolavslutning igår .

ha en bra dag.

och föresten fin blogg :D

sv: godmorgon, hihi! :D

oh vad händer idag?

va skönt :)

SV:

Härligt :D hehe

Sv: God morgon

sv: vsg :) allt bra?

Godmorgon :)

Allt bra med dig?

Kram!

Svar:Men gå in på designa din blogg, där finns ju all hjälp du behöver :)

Har du provat att äta citron med salt?

Godmorgon :)

När får du sommarlov då?

Ta reda på barnets kön med ett enkelt urinprov i hemmet! Läs mer på min blogg!



http://alexandramarias.blogg.se

godmorgon :)

sv; Allt bra idag =)?

Hur får man upp självförtroendet/självkänslan igen efter att man har varit utan de i några år?



Gå in på min blogg och kom gärna med råd :)



Hur lär man tycka om sin kropp igen, hur lär man acceptera den?

Godmorgon :D

Fin blogg :)

Hej!

Stackars dig som måste gå i skolan nu :( Själv slutade man i måndags. Men du kanske börjar igen senare än mig :) Ha en bra sommar!

haha :))

så ni slutar också på fredag? :)

sommarlov nu :D

Hejhej bea, om jag kan kalla dig det? Haha, orkade inte skriva beatrice. Menmen, jag hade inte skrivit till dig på ett tag, men vad ska du göra idag? :D<3

sv:vet inte(=

SV: Aa, jag ska också bara ta det lugnt! :D

När får du sommarlov då? :)

KRAMAR!

jaha okej :D

Ha en bra dag! :)



(Jag är en ny bloggare, som kommer att blogga om allt möjligt mellan himmel och jord, design, herr mode, musik, filmtips, ja allt möjligt helt enkelt! Checka gärna in bloggen och följ den mer än gärna!)



www.ichtus.blogg.se

Dagens fråga i min blogg!

http://gladje.blogg.se

Ja, snart är det lov! Du är en av få som får lov lika sent som vi här uppe :)

Jaa hehe.. :P

Hoppas du får en bra dag!

söt du är

Svar: Är bra här med.. =)



Godmorgon.. ;)

Gud va gott det kommer bli när skolan slutar och sommarlovet börjar, hoppas bara det blir fint väder :)



Kolla gärna in på min blogg och säg va du tycker om de nya inköpen från igår :) MaldaNielsen.blogg.se



Kraaaaam :D:D !

nej precis :)

ja erkänn. i love it

Gillar du min blogg ? Bevaka med bloglovin´ och ställ ett par frågor i min frågestund. Vinn även en behå, perfekt för sommaren!

Vilken trevlig blogg!

ha en bra dag :)!

Morrnmorrn! ^^

ja aldeles strax får ni lov, tur att d inte var idag då i regn vädret

fin blogg.

när får du sommarlov? :D

får ni sommarlov på fredag? :) , vi får det imorgon vi :)

haha, hur har din dag varit lika regnit som min elr? (a)

Ledsen att jag inte svarat på din kommentar föräns nu, hinner helt enkelt inte.



Skiner solen hos dig? Det gör den inte här, väldigt regnigt. "/ kramar

Visst ska det bli skönt med sommarlov men alla säger typ att det kommer bli en regnig sommar! :/

slutar ni inte förrän på fredag?

Tusen apors nya bloggare? Vad tror ni?



http://frankentix.blogg.se/

hehe..okey:D



hnder idag då?:D

jaa :D har du ngt sommar jobb? :)

okej =)

Hej, vad har du gjort idag?:>

Vi ska städa imorgon:)























Follow my on Bloglovin







Trackback