vad tycker ni om... ?


Vad tycker ni om den ? :D
[HÄR ÄR LÄNKEN TILL SIDAN]

Kommentarer

sv: söt klänning, ska du köpa den?

sv: hehe :D

sööt!<3

Svar; okej, men jag har mkt att göra, <33

ja:)

den var jättesöt (A)

Snygg !

Sv: hehe säg till när svaren finns uppe !:D<3

Supersöt!

Jobbigt att behöva det ska ta så långt tid och ladda "/

sv: hehe! :D jadu..

Tänkte, jag stället massa jättemånga frågor juh =) Hihi.. för det är kul att få så många som möjligt tycker jag själv, fast brukar inte få så månnga dock.. hehe..

sv: bara fint :D själv? :D

fin blogg =)

kolla gärna på min?

sv: hehe okej :D

Diss.. (a)

Okej, allt bra med dig annars? :)

Älskar klänningen, klockren!



sv: hehe inte varje dag jag städar så där, det var verkligen ovanligt för att vara mig:P

Jag tycker klänningen är superfin, men jag hade hellre sett den som en tubklänning än att den "föjer brösten" som den gör på bilden.



sv: Menar du som jag ska ge ut som gratisdesign eller kunna göra en sådan i huvudtaget?

sv: på onsdag, dudå? :D

sv: en sådan kostar bara 100 kr isåfall. :)

min syster har en sådan fast en svar, den är jätte fin!

|

|

|

V



www.holdon.devote.se

söt(=



aa vi hade jätte roligt(=

Åhh va söt klänning:) hehe..~~



vad har du gjort idag då?:D

Nu är jag lite förvirrad, vill du ha som den förta bloggen du länkade eller tinkerbell? Eller vill du ha båda? haha

sv: jaa det får jag verkligen hoppas :/



klänningen är jätte söt :)

jätte snygg !!

sött!

sv: nej men jag har lite designutlottningar ibland. har nyss avslutat en ;) =)

vad bra, jag är lite förkyld annars så är det bra :)



du är fiin

snygg juh:O

den är väl söt men i en annan färg då

jo, nu känns det okej :)

ska du beställa den?:D

Men, men.. tror inte jag fick några frågor av dig senaste jag hade frågestund i bloggen :P

Det var en riktigt söt klänning!

den är jättefin !!!!!

den är fin! vad tycker du?

sv; japp det gör jag med :D, superduper sööt klänning :D

Riktig prinsessklänning ju!



Svar: Åh, tacktack!

Den är jätte fin!

vill ha =)

Den var jättecool, men färgen passar ju dock inte på alla, men ändå.. Söt! ^^

Svar: Ja det hade du ju:) Men den är sjukt snygg!!



/E

gud vilken söt klänning!:D

jättefin (:

sjukt söt























Follow my on Bloglovin







Trackback