kanske sjuk ?

Inte mycket att skriva i min blogg nej, men det är skolavslutning och då ska man fixa rosar till 9:orna och fixa kläder och sånt. så därför skrev jag inget mer än nu. imorgon slutar vi skola jätte härligt, men vem kommer inte sakna 9:orna ? Det kommer nästan alla göra. Imorgon ska vi dela ur priser och sånt.


Juste jag har skrivit 600 inlägg med det här, jag skriver bara mer och mer. så grattis till mig som har skrivit 600 inlägg. Hur många har ni skrivit mer än mej kan jag tänka mej. och juste jag var på aktiv ända sen söndags till igår. imorse var jag inte med men det är lungt jag förstår det. men det är ändå roligt att jag klarat det så långt.

+ att jag har ont i halsen :(

Kommentarer

Ja det fick jag! :>

krya på dig! :)

va jobbigt :S

sv: Vad bra, det är bra här med ^^

& tack :D

haha va bra! ^^ jag har verkligen haft FUUUULLT upp! :P

jag var ju sjuk förra helgen :S

sv:ok.

hehe ok..^^ nej nu ska jag gå och lägga mig! :) pussar och kramar och sov gott! ^^

Fin bilder :)



Det vore kul om jag kom med på aktiva någon gång. :)

Något bra tips :D`?

a fan ;/ jag har oxå ont i halsen :(

sv: Ja visst är linnena fina :D

kul att du gjort så pass många inlägg :D kram

krya på dig då :)

Vad händer imorron då? :D

fin blogg! svara gärna på kvällens fråga i min blogg. puss!

Oj hundra styckna. Det kan bli svårt ;) hehe. Aja. det är väl inte hela världen kanske :)

krya pådej gumman<3



vad tycks om min tshirt?

Aj aj inge vidare att ha ont i halsen. Hoppas det går över snart och att du får en bra avslutning !

sv. åh tack så jättemycket!!

Gjort idag då :D ?

Hehe ja precis :) man ska tro på sig själv :D

sv. =)

hihi ja :D

Hehe Mm :)

Ha du skrivit 600 inlägg, det var duktigt. :)



Inge kul att ha ont i halsen. Krya på dig...

Tack ! Det är kul att göra fynd.

Hur menar du då? :) ta kontakt?

Aha ;) jo det är ju det jag försöker att göra :) Tack så mkt !

trevligt trevligt ! jag hade i tisdags :)

du får ta o krya på dig !

sv; Skönt att höra! Med mig är det bra =).

SV: hihi okej:D .jag har bara varit hemma och tagit det lugnt och kollat tv, bloggat lite osv.. :D

att ha ont i halsen är verkligen inte alls kul! :(

fina bilder ♥

sv; Tack så mycket! :D

Åh, vad fuskigt! Det har spö regnat här hela kvällen :(

sv; Okej :P

Sv: :( tråkigt



Ska du göra nåt kul på sommarlovet nu då :D?

God natt .. :D

Svaren på frågorna från frågsetunden har kommit ut på bloggen nu :)

Gud vad snygg blogg! puss

sv: ok, först var dt ju skolavsluting och sen har jag haft en as tråkig dag, har bara varit hemma typ:/

fina bilder.

nydelige bilder:)

Jag har skrivit 2066.. :D

aa::D:D



e du sjuk:(?

Man får gratulera till det 600:e inlägget, det är imponerande :D

Vi ska också dela ut priser, vi har haft lite tävlingar under året bara för skojs skull, tråkigt att jag inte vann något:/ men men

fina bilder!

fina bilder! :-D

Under de senaste veckorna har jag kommit på att ont i halsen är bland det värsta som finns...

Har just haft/har halsfluss och körtelfeber (på samma gång) och det var/är fan inte kul.

Krya på dig =)























Follow my on Bloglovin







Trackback