vi hörs när jag är hemma.

Godmorgon, vaknade just och snart kommer Carola och sen ska vi nog åka till jobbet. så det blir nog inte så mycket skrivanade idag. en ny vecka är det med så vi får se vad veckan bjuder på. Iaf på onsdag kommer min faster fick jag höra igår så det blir nog roligt.

Och imorgon kanske jag och min bror åker till angelica kanske får låna systemkameran då med men får höra med min syster idag. Jag börjar jobba vi 12:30 och kommer nog hem vid 18:00 så idag är det nog sista dagen jag ligger på mest aktiv men så glad att jag kommit så långt med detta.

Kommentarer

aa :) du hinner nog bestämma dig!



vart jobbar du? =)

va söt du är!

okej, vad jobbar du med ? :) jag ska upp till jönköping med hunden :)

okej, ska du göra nått trevlig hemma då? :)

okej =) skönt med ett jobb iaf

:) händer idag ?

sv: varsågod!!

Hoppas att allt är bra med dig

haha jaa.. med måtta iallafall :P

vad gör du idag?

Hihi, tack så mycket! ;)

sv. haha :)

jag funderar på att köpa en i en annan färg. hehe :D

sliter du ut dig på jobbet eller? ;)

okej :) bra betalt ?

sv. hahha :D

vad gör du?:)

nope, jag jobbar inte. Jag sommarjobbade en dag och det var inte roligt:p hah

=)

okej kul =) , hehe ingen aning bara ta det lugnt och packa :D

sv: hehe aa :p

jag är ledig idag :D

ja okej :D hihi, har du nått bra recept på smoothie??

okej, vad kul. Vad jobbar du med? :)

sv: Godmorgon, ehehe! allt bra idagrå?

sv; Aw, tack sötan =).

sv. typ ingenting, kollar bloggar oså typ :)

tackar:)

jo det är klart, men vad får du göra på ditt jobb ? :)

hehe okej :P

sv: Jo, tack allt är toppen!!

Kramiz

sv: jorå helt okej här, fortfarande lite trött! :p



vad ska du göra idagrå?

vädret ser ju och vara bra idag med :D

aa förstår det :/

att jobba i solen är ju kit jobbigt

hheokej, vi fick stå och röja sly i en skog men typ lera och allt :S :p

godmorgon♥.

besök min blogg

& svara gärna på min fråga.



puss♥

fin blogg^^

hejhej:)

vart jobbar du??

Hej sötnos! jo nu har det gått två veckor och jag är hemma :D <3

Fin kamera

hej! jag har frågestund i min blogg just nu ställ vilken/vilka frågor du vill sötis! :)

fin header!:)

vart jobbar du?

söt bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback