vilken färg på..


hade inget annat att fråga er så varför inte ? jag har en rosa vit.

Kommentarer

turkos vit :)

HAHAHAH, vad har du gjort idag då :p ?



Jag tror min tandborste är vit och lite lila xD

jag ha en grön vit:)

okej :)

Min är läckert apelsinorange och vit!=)

Ha det gott!

Erika

Superfin blogg <3

Ska vi följa varandras bloggar på blogglovin?:)

jag har också en rosavit collgate:D

Det mest lustiga är att jag inte har någon aning (iaf just nu) Blondinbella/Kissie lookaliken bjuder på resultaten på önske-outletsen http://lancela.wordpress.com

ad gör du då ;D? hahah jag har röd ;P

Jag tror att jag har en rosa-orange-vit tandborste. Aquafresh "between teeth". :)

en vit och lila, från clas ohlsson. ! :)

sv: oki :)



haha en ljusblå & bit :)

sv: visst var dom snygga. Hihi, tack du:D



min är vitgrön;)

min är blå just nu!

ROSA :D.

Jag har en rosa med hjärtan och blommor på :) haha ;D

okejj :)

jag har en grön/vit :D

Jo det kan av svårt ibland, hoppas det går bättre:) Måste sj shoppa lite sommar kläder, men hatar o handla för att ja gillar inte stå i kö till provrum :P



http://www.sinnerz.blogg.se

en vit eltandborste.sv!,det blir bad snart.

jag har en svartvit hihi :)♥

Rosa och vit :)

Svar: Japp, det var jättekul! :D

haha blå/vit! :)

sv: okej, men jag skriver upp dig där, och på ett frågetecken:)

svart/gul<33<3<33<<33<3<<3<3<3<3<3<33<

Visst, vissa människor tar sin tid minsann. Har inget tålamod för sånt, annars gillar jag att shoppa:P



http://www.sinnerz.blogg.se

min är blå, vettu!

Jag har en grön tandborste :D

jag har en rosa vit jag med :P

Ljus grön tror jag.

Min är vit & orange, haha! :)

blå hahah :)

jag har vit,grön och en vit,blå (:<3

själv?

Jag har en blåvit ;)

Hehe, min är blå,neon-rosa och vit =)

Jag har också en rosa och vit :P

rosa:D























Follow my on Bloglovin







Trackback