2 år farmor :'/

just nu ser min blogg lite konstig ut men ni får stå ut med detta , jag ska dra till moa nu och jag skriver inge mer ikväll. men det är ju den 28 mars idag och det betyder att det är två år sen farmor dog. saknar henne enormt mycket , mycket minnen med henne. och här är en bild jag gjorde och den betyder jätte mycket bilderna. och sen har jag ätit mat och nu måste jag skynda mig för pappa ska åka tidigare hatar det när han ska ändra sog och skit! men nu får jag sluta synd att inte så många besökande idag. men vi hörs imorgon. Love ya , hoppas ni har en toppen kväll.

Kommentarer

jo det är bra tack :D

Ikväll 20.30 är det dags att släcka alla lampor. Det är ju Earth Hour.



Hur kommer du göra? Stänger du av allt?

Nej, tkr den e jättebra :)

det är bra att man har fina minnen kvar i alla fall<3

sv alla har ävl olika smak på filmer:) jag tyckte först att twilight var lite tråkig men när jag kom in i länslan så, man får inte missa all adetaljerna och det är åsnt jag gillar, at man måste verkligen fördjupa sig i allt som även inte syns så bra i filmen.



tråkigt att alla måste dö en dag:/



din blogg ser bra ut ändå än så länge:)

glömde säga godnatt:)

sv: Desamma :)

sv: tack:D

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback