akta er imorgon & grattis.

godkväll måste bara säga att jag har set AA (andra avenyn) ikväll och det är så sjukt att jag nästan alltid börjar gråta. jag älskar detta program vill aldrig att det ska sluta. sen har jag inte gjort mycket mer än att städat mitt rum och fixat lite på datan. och jag tycker att ni kan gå in på den länken som jag skrev i förra inlägget.

IMORGON ÄR DET FÖRSTA APRIL , akta er säger jag bara gå inte på för mycket bara jag ska försöka att inte göra det.men det kommer inte gå men man kan ju alltid försöka. och sen har vi tema dag imorgon så vi ska gå till stånga och det är 1 mil ditt sen ska vi spela discobowling. får se hur roligt det blir , men jag skriver i morgon om jag hinner. hih ,men en fråga jag alltid frågar en vad har ni gjort ikväll ?

OCH GRATTIS TILL EMMA SOM FYLLER ÅR IDAG!
gå in på hennes blogg och skriv grattis!

[ klcika här ]

Kommentarer

Åh det var grymt längesen jag såg på andra avenyn! ;O :p

Grattis till henne :D En solig sommardag, är du inomhus då eller ute? =)

åh tur att jag är ledig från skolan imorgon då hade jag nog blivit lurad flera gånger!

hihi ja gör det då?:DD

jag kommer säkert gå på mycket, som alltid:P haha

åh, taaack !:D























Follow my on Bloglovin







Trackback