andra dagen på mullvaden.

andra dagen på mullvaden , var helt okej. det var roligare än första gången. (min lille bror var där) när jag kom ditt fick jag börja spela med någon. varför inte ta det enklaste spelet men det ville inte han efter som att han skulle at dom svåra och sen hittade han på massvis med saker. sen ut och det var roligare än vad jag tänkt mej. sen in och äta mat och läsa bok för dom andra. sen gick jag till skolan och kollade lite. sen tillbaka spelade och målade. och nu är jag hemma , skönt! hur har eran underbara dag varit ? här är två bilder den första är på Alicia och den andra på joel (min bror)

Kommentarer

Sv: OKej, själv så diggar jag kissar jag :)



Kram

/Linnéa

Hehe, okej! :)

Tack :))

Okeej hoppas du haft en underbar dag :D

följa varandra med bloglovin? :)

vilka fina bilder! :D

//Redaktionen

lagt till dig nu :)

SV: tack :)

sv: Haha ja okej :D men jag är som en duracell kanin jag behöver inte sova nånting nästan :D























Follow my on Bloglovin







Trackback