bilder sen fide.

vart och kollat på huset idag igen , då sara var med och kollade. den första bilden är på en strand i fide typ neran för vårat hus och jag blev jätte besviken jag som trudde det skulle vara mycket finare. men det var det inte. den 3 bilden är på sara. den fjärde bilden gillar jag efter som att jag hittade en nalle på gården och vi har blivt bra kompisar skit söt men äcklig. bilden efter det tog sara jätte duktig! och den sista är på mig och min vän. och just nu sitter jag och sara och äter milkshake , jätte gott. men vi hörs sen mina vänner <3

Kommentarer

ja visst va de, och billiga också ;D!

vad söt vän du hittade:)

du är ju så fin, du måste fatta det alltså!

Tack :D

sv: Visst var den :D

Vad gör du då? :D

fina bilder och den sista var finast :)

din nya header är skit söt ;)

kram, sov så gott <3























Follow my on Bloglovin







Trackback