dag 3 på mullvaden.

hemma från tredje dagen på mullvaden , och den var nog bästa ska jag tro. när jag kom ditt fick man börja spela som alltid , sen sammling. och jag skulle säga alla 20 namn och det klarade jag nästan känner mej duktig. och sen var vi ute i skogen och kollade. och mat och sen fick jag rast. kom tillbaka och satt och målade med barnen sen var det frukt och lite. sen hem , men jag fick lära känna andra mer och mer nu. dom vågar prata nu (eller vissa har gjort det sen första dagen). sen åka bussen hem , skönt att vara hemma och bara sitta vid datan , tänkte göra om lite bilder eller något. vi får se. vad ska ni göra ? jag ska läsa era bloggar just nu!

Kommentarer

ajjemensan :)

sv: okej :) jag har oxå praoat på dagis, men då i köksbespisningen :P det var roligare än vad man trodde (:

sv: ja, det var jag.

allt bra med dig? :) puss!

är mullvaden ett dagis ?

Jättefina bilder:)

Kul att det går bra på mullvaden. Och du tar jätte fina bilder!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback