en torsdag i mars.

vaknade 08:29 och då skriker min liller bror och säger att bussen är här. vi hinner inte med den så vi ringde pappa och bad han hämta oss. åt inte frukost men tog en macka i skolan. första hade vi svenska och jag tycker det är jätte kul att arbeta med någon författare efetr som jag fick Anna Jansson hon skriver böcker om gotland. jätte duktig! och sen var jag glad med Amalia ett tag eller vi sprang runt hela skolan typ. sen hade vi repetitionsprov i matte , vet inte hur det gick. sen gick man på elevensaval (och inte moa) men iaf där fick vi jobba lite och sen fick vi våfflor hade rätt okej lektion med Frank. Men om jag ska vara ärlig suger dena dag som alla andra. och eran dag har varit ?

Kommentarer

sv:jag älskar att handla kläder, men det känns som om man aldrig har kläder.

men tack iafl!<3

sv: ja verkligen, och jag hatar att man måste bestämma hela tiden vad man har på sig när man inte har ngt snyggt:O hahah<3

så jävla fin :) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback