Falun & Endre i bandy.

Falun mot Endre i bandy , jag tycker det var helt okej att åka ditt och se det. efter som man fick gå in grattis (eller jag fick) men Falun ledade med 4-0 efter första perioden. Och man hejar ju på Endre , men Endre kom i fatt och det blev 5-5 men det var inte slut än på två hela minuter så tappade Endre kontakten och Falun gjorde 3 mål. Så Falun vann med 8-5. Men jag tycker att Endre spelade bra ändå! endre är dom gula.

ska ta och svara på era söta kommentarer och läsa era bloggar! <3

Kommentarer

Gillar inte bandy :p

btw, har lagt till dig nu :)

jo, tykcer du ettan, tvåan eller trean var bäst? :)

Sv: Tack så mycket :) Lägg gärna till mig på bloglovin :) ♥

viktigaste är att man har kul och dom spelade bra ändå:)

sv: okej :) ♥

okej, :)

jadå:)

svar; den var riktigt god! :D

joo det är bra med mig!

krya på dig!!

vah händer idag?

tack

ååh tack!























Follow my on Bloglovin







Trackback