första dagen på mullvaden.

första dagen på mullvaden , åkte med bussen till skolan gick och sa grattis till Mikaela för hon fyller 14 år. sen vidare till mullvaden dom vissade mej runt och bara efter 10 minuter satt jag med tre tjejer och spelade. Ella Novah & Alicia. efter nästan en timme kom Alicia och sa att jag var snäll , visst det var gulligt. sen var vi ute och då var det alla barn som var ute. och sen sa en tjej att hon ville gunga och sen när jag ta upp henne började hon gråta , sånt pallar jag inte. när alla barn sov gick jag och träffade moa och sen fick jag träffa Jessica & dennis det var skoj. sen tillbaka , isak fyllde år i Februari sen skulle dom fira han och då åt vi frukt och glass. mycket fina saker fick jag höra iaf. dagen vart helt okej! och eran har varit ? juste imorgon kommer min lille bror till mullvaden ska bli skoj.

Kommentarer

jo e trött men det går :p

nice blogg:)

fin blogg :)

var så lite så.

tackar :D

tycker den bilden e så mysig när ni sitter på en bil :D

Gillar du att inreda? :)



Kram

/Linnéa

Hejsan sötis!

Du får gärna svara på Dagens Fråga, idag lyder den:

Varifrån kommer de flesta av dina kläder ifrån?

Det skulle vara roligt om du svarade, men gör det bara om du har tid och lust!! Kramar på dig!

Gillar du att inreda? :)



Kram

/Linnéa

hihi jo fast då jag var emd småbarn så gjrode dem aldrig det :) fast mina var 6åringar, dina kanske mindre? :p

sv: tack tack kika in om vi har skrivit om dig i veckan

hur var praktiken på förskolan idag då?:P

sv: Åh, va söt du är!

Jag gillar alla de affärerna !

KRAMAR PÅ DIG, SÖTNOSEN!

Sv: Okej :) Jag älskaqr iallfall att inreda :)

Kram

hehe.

jaa :D :D

jodå de e bra :)

Joo hon tackar :)

Men vad bra att det gick så bra på mullvaden! Det är det jag tycker är jobbigt med barn - de kan gråta av ingenting!

Hah konstigt nog så minns jag att isak fyller i mars? :( Men då hade jag fel, det kanske inte är ens den isak du var med hehe...























Follow my on Bloglovin







Trackback