förstadagen på 3 veckor.

förstadagen iskolan på två veckor , wow jag var inte så trött som jag brukar idag och åt frukost. Har ingen bild sen idag men ni kan ju läsa för att hänga med. Härligt att träffa alla sötnosar idag. det ända som var okej var svenskan och bilden. mycket skratt. och SO det sög , jag hatar andreas som vi har han fattar fan inget varför ska han vara så jävla jobbig för ? aja , är hemma och sliper han nu iaf , men imorgon får man träffa han igen.

en text från svenskan , Ingen känner mig riktigt ingen vet att jag gråter varje kväll eller sjunger varje kväll. Jag sjunger om mitt liv hur jag har det brukar ni oxå göra det ? Ingen kan veta hur jag har det i mitt liv eller dig hru svårt vi har det.och om jag säger att jag hatar mitt liv så kanske ni fattra lite om mitt liv. en text från svenskan vad tycker ni om den ?

Kommentarer

varför har du inte vart i skolan på två veckor? :P

tack så mkt :D

kul med mycket frågor! :)

så lite så! =)

:)

Du och din blogg är så himla söta :)



Kram

/Linnéa

sv: ja, jag tänkte att det kanske inte är så många som vet om det :)

Hejsan,

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 olika inlägg så är du med i lottningen! :)

Kram

Ja det var kul med rekord! :)

SV: tack :)























Follow my on Bloglovin







Trackback