godkväll alla sötnosar! <3

godkväll , söndag är redan bort och det var en härlig dag i början av mars. Vart ute är allt jag har gjort , och fixat vad jag ska ha på mej imorgon. juste efter som det är vecka 10 imorgon betyder det att det är PRAO , vid små barnen. Det blir bara att gå och sova tidigare på kvällarna efter som jag inte kommer klara av dom. vet inte om jag skriver något imorgon på morgonen men vi får allt se. vad har ni andra gjort idag ? nej nu ska jag ta och läsa era inlägg sen sova godnatt!

Kommentarer

snygg blogg :)

Sv: jaha, jaa det ska bli riktigt roligt, ska du praoa på dagis eller? Det vill jag göra i nian:)

Ha en bra kväll

vilken fin header du hade! :)

Vilket dagis är det du ska prao:a på? :D

Det kommer nog gå jätte bra eftersom du är van med att ta hand om dina syskon :) Men lycka till i alla fall <3

okej, praoar du på dagis;) hur länge? kram

vad fin bild :)

svar: ja, jag orkar typ aldrig göra något på dom dagarna! man vill bara ta det lygnt inför den nya veckan som kommer;D

hejsan fin blogg du har :)

hur mår du?:D

sv: va, men drömjobb får man inte glömma:D jagtycker man ska följa dom och göra sitt bästa eller iaf ta en del utav det till framtiden, kanske ha nåt liknande jobb som har nåt med det att göra. fast jag skull enog välja antingen musik eller inget med musik. haha, ja, man får se:P



småbarn verkar jobbigt, men de ger även energi:) shit, jag drömde ju att jag praoade hos småbarn:O haha

alltså inatt

gonatt:)

Releasen för binded magazine, Sveriges blivande största bloggtidning är nära, du hänger väl med från starten för att inte missa något eller själv ha möjligheten att bidra med något?

kul med prao :) fin bild!

hihi ja :)



Åh, prao med småbarn. Det hade jag också, fast bara i två dagar doc eftersom jag blev sjuk. Men hur blev dagen då? :D

kolla inlägget "storasyster ser dig" kanske är det just dig vi skriver om idag. Varje dag skriver vi om nya bloggar och de mest kända för att folk lätt ska kunna hålla sig uppdaterade och kanske hitta nya intressanta bloggar.

Sv: Japp, har du varit på dagiset i dag då eller? Hur var det?:d

/Denise

Så lite så hihi :) allt bra med dej? <3

sv: okej, det förstår jag:) joo jag var ledig, sjukhuset hade planeringsdag så:)

hehe okej:) vad gördu? kram























Follow my on Bloglovin







Trackback