godkväll sverige!

godkväll , jag har nog varit glad på kvällen eller jag har skrattat åt inget. Tro inte att jag är fjörtis men det är bara så grymt roligt att få skratta iställer för att deppa ihop. Imorogon åker jag med moa hem efter skolan sen ska vi hitta på något kul , sen blir det blogg mot 10 tiden i morgon , men ni klarar er säker bara ni får ett inlägg imorgon. Här är en bild på mina skor och en bild på ett halsband. ( efter som jag ska vara hemma på lördag tänkte jag ta kort ) men nu ska jag sova , vad har ni gjort ? själv blev man klar med ett arbete jag ska lämna in imorgon Love ya!

Kommentarer

hejsan titta gärna in på min blogg där jag har en lite outlet och säljer lite kläder och så för ett fantastiskt pris :)



Http://Lisettee.blogg.se/outlet/

tack så mycket :D

fint halsband :D

förlåt att jag inte svarat på alla dina kommentarer och såh nu att du hade utmanat mig i något,

men jag är verkligen skit seg när det gäller kommenterar, ska verkligen skärpa till mig nu :)

kram <3

det finns en kod under filmen när den är published som tar och lägger in i ett inlägg :) kan förklara i ett inlägg om du inte förstår?

kram <3

Hehe varsågod! Helg är skönt :)

Det är ju bra att du är glad :D Jättefint halsband!

Skönt att bli klar med inlämningar:) söt halsband och snygga skor på bilderna.

btw skratt är ju det bästa! och man är inte fortis för att man skrattar, fast en tjej i min klass kallade mig för det förut bara för jag skrattade lite för mycket, men men. Man måste ju uttrycka sina känslor:)

sv kul at du gjorde:) jag ska absolut ha den fjärillen i håret nån dag på somaren.

hur ser din kväll ut ? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback