godnatt ?

tiden bara gåt utan att man märker det och klockan är redan 21:15 dom senaste dagarna går tiden snabbt helt sjukt! men ändå rätt skönt att det snart är helg. inte för att jag vet vad jag ska göra hela helgen men det blir nog att vara hemma i helgen att dryga och lite. funderar snart på att sova för jag är jätte trött vet inte om jag orkar skolan imorgon. men jag hoppas det , men vi får se.. vad har ni gjort ikväll? en bild saknar mitt hår här , men det växer snart ut så jag får lika långt hår.

Kommentarer

fin bild<3

och igår gjorde jag inte mycket, slappade vid datorn för var så trött. Det är bara bra att tiden går fort då kan man slippa ala jackor fortfare och njuta av solen.

sv hm, ja, fast Uggla skulle varit värre men ändå, operan var okej:)

Det är inte alltid man orkar till skolan :P Men som sagt det är skönt med helg snart :D Fin bild :)

sv: heh, Tack så mkt, men nej, det kommer jag aldrig att bli :P vad ska du göra idag d?=)

hoppas du sov gott :)

Snyggt hår du hadde :D och har nu också.



Mamma vill åka ner på stan med mig och kolla efter ett halsband-kors till konfirmationsdagen. Jag har vart lite emot sånna men nu när jag såg den här bilden så blev jag förälskad i halsbandet :D























Follow my on Bloglovin







Trackback