goodmorning!

just i natt drömde jag något som jag inte borde haft gjort.(hatar denna dröm) sitter vid datan och ska snart ner och äta sen ska jag fixa mig lite till. juste i dag ska jag till tandläkaren så då kommer jag senare till dagis. men det är lungt för jag ska stanna kvar på hemse till klockan 16:30. runt 5 tiden skriver jag ett nytt inlägg om min dag. idag fyller Lovisa 16 år , grattis till dig sötnos! <3 men iaf , det börjar närma sej helg gud vad skönt med helg igen. juste tävlingen det finns 5 st sen får ni alla rösta på en av alla 5 bloggar och sen får vi se vem som bli månadensblogg! nej men nu ska jag inte sitta här mer. men ni får ha en bra dag så hörs vi vid 5 tiden. (hon i rött fyller år)

Kommentarer

sv: tack:D de vill väl förbättra sin självkänsla och självfötroende genom att skriva elaka kommentarer för att de verkar tro jag ha massor av det men letar efter ens svaga punkter de som skriver elaka kommentarer men de har aldrig sårat mig ändå, för det är så onödigt.



Lycka till hon tandisen idag!

god morgon.. allt bra?

Gomorrron, tittar bara in en snabbis och önskar dej en härlig torsdag.

Kram

attis

fin blogg =)

ser den nu:D

skit fin va den:D

aaah men visst :D

allt va mkt bättre för :P eller ja kanske inte allt. men mkt :P :D

sv: ja hon är underbar! :)

mm...:/



vad har du hittat på idag då?:)

sV: jao :/ Men hur mår du annars då :)?

Hihi ja det får du göra :D

Grattis till Lovisa. Hoppas du får en bra dag <3

jättefin blogg, diggar din header ;) <3

Fina bilder :D

Hur är det idag ??

Kram

sv okej vad bra, jorå här e det bra

tack bea jag älskar dig det vet du va? ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback