GRATTIS NATHALIE

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! 15- år idag , du blir ju stor tjej. bilderna tog jag från din blogg hittar inte alla andra bilder på dig. inte för jag har så många fats vi har varit vänner till jätte långt bak. men det blir ju flera om du kommer ner i sommar. eller du måste komma ner i sommar tycker jag. 15 hela år , och det är snart ett år sen jag inte träffade dej. saknar dig sjukt mycket.men iaf det jag ville säga är grattis på din födelsedag! och hoppas du haft en bra dag och får en bra kväll. sjukt mycket minnen med dej!  + att jag hittade en låt vi gjort när vi var mindre.

Kommentarer

Trots att jag inte känner henne, så är jag ingen sämre att säga grattis :P

Snygg blogg!

Tack tack tack <3



Ja det är klart jag kommer ner till gotland i sommar, då måste vi träffas, det är ett måste :D

Jag minns när vi skrev låtar haha, saknar tiderna som fan :( <3

grattis til din vän!:)

Grattis till nathalie då =)

he he okej:)

Grattis till henne! :)

Du måste skicka låt texten sen haha :D

Jag minns att vi sjöng något liknande:

bla bla bla huuu huuu!



HAHHA, gud!























Follow my on Bloglovin







Trackback