huset ditt vi ska flytta.

tänkte ta och berätta att dom två bilderna är på stranden i fide (ditt vi ska flytta) och dom andra är på ett rum (det största) där jag kanske ska bo , men vi får se längre fram. inte värdens finaste men jag är inte inne på att flytta. men det får gå ändå , nu funderar jag på när min bror kan göra en header till mig eller om han orkar eller kan. vad ska ni göra idag ? jag skulle plugga och det kommer inte gå jag känner att jag inte orkar. men vi hörs senare ska ta tid och läsa era bloggar nu.

Kommentarer

Ja, supermysigt,

man borde göra sånt oftare! :)

tycka jag med :)

fan vad mysikt att bo vid en strand!!:)<3

vad blir sommarens hetaste plagg/färg tror du?:)

sv: aha okej, det var kanske synd, men jag kan komma och fixa det :D:D

fin header :) har du gjort den?

Jag håller med!:) Plagget lär ju vara nån blommig klänning:)

Vad gör du nu då? :D

fin blogg:d

fin blogg:D:D























Follow my on Bloglovin







Trackback