I'm home , <3

nu är jag hemma och ska just skriva första inlägget. kunde inte skriva bara för att i skolan var alla datar upptagna och sen tänket jag gå in till fritisgården och skriva kom nästa klart med mitt inälgg då kommer setfan och ska dra ut massvis med saker tack! men iaf skolan idag har varit helt okej , inte roligt som alla andra dagar. fick reda på att jag blev godkänd i matten. det får duga. efter skolan åkte jag och sara in till stan och jessica hade roligt på bussen. när vi kommer in går rohan med oss. och sen till slut träffar vi filippa och amalia. och sen så gick vi runt och kollade massvis med saker. och jag hittade en perfym som jag typ blev hög på. men köpte den inte , rohan åkte till sin mamma och då hängde fredrik med oss. vi gick och åt och jag åt Milkshake och sen tog vi bussen hem. träffade Mia och vi hade grymt roligt i bussen så härligt att få träffa dig gumman! och fanny och emelie var med bussen också kul kul. hur har eran dag varit ?

Kommentarer

tack detsamma!:)

Låter bra:)

igår hade jag skola, ganska så tråkig men idrotten var kul. Kom hem och gjorde mat, slappade, på kvällen kollade på let's dance och åt tårta.























Follow my on Bloglovin







Trackback