inget man måste men snygga!

godmorgon , vaknade just av att min vecka klocka gick igång och jag vaknade av den helt sjukt brukar bara stänga av den och sen sova men inte idag. somnade inte förän vi 1-tiden igår  , vet inte varför men jag vred på mig hela tiden och kunde inte somna. men nu är jag iaf vaken.

hur ser eran måndag ut ?
  min ser tråkigt och vi gör typ inget i skolan på måndagar. två klänningar som är snygga eller coola kanske man ska säga men det är inget man måste ha men dom var gryma så därför lägger jag ut dom för att ni ska få se. gå in på hemsidan (klickahär)

ha en bra dag skrivaer när jag kommer hem love ya!

Kommentarer

tråkigt att du inte kunde somna.

Min dag kommer okcså bli tråkig, iaf i skolan och hemma med förresten, måndagar är inte kul.

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

den till vänster var sjukt snygg!

Sv: Okej härligt!



Snygga klänningar:) Inget jag skulle köpa men det finns säkert de som skulle passa riktiga bra i dem :)

lust att göra en header till mig söter ? <3

har varit i skolan, fick slyta tidigare & nu ska ja bara ta de lungt ikväll :)

snygga , gillade den första mest, den skulle vara perfekt en partykväll!

den sista vill jag ha (aa) kram

riktigt cool ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback