Jag hatar att...

En sak jag hatar med att se små barn leka är att man vill också vara liten och ha det så bra som dom har. dom har det alltid lika roligt , och det skulle jag med vilja ha. sitter med tända ljus i mitt rum och lyssnar på musik och ska snart plocka fram kläder tills imorgon. kanske skriver ett imorgon. ska lägga mej i sängen försöka sova och skriva dagbok (som jag måste) hur är det med er då , allt bra med er eller ? själv vet jag inte , det händer mycket just nu så jag skulle vilja vara liten. för det kommer problem från olika håll sen ska man försöka fixa dom men det kommer bara mer och mer. sen orkar man inget som jag. men nu ska jag sluta prata så mycket , men vi hörs imorgon<3
allt skiter sig just nu , då menar jag allt!

Kommentarer

ja visst blir man avundsjuk på barn ibland ..

men glöm inte att barn aaaaaalltid är avundsjuka på oss ;) om det får dig att må bättre =D

fin blogg:)

ajjemen. :)

<3<3<3<3<3<3 :D :D

sv: jaa :) hoppas du får en fin kväll :)

Hoppas det blir bättre!

Hoppas du känner dig bättre imorgon. Ha de bra...

Hoppas du känner dig bättre imorgon. Ha de bra...

svar: okej!



det på bilderna ser nästan ut som små karameller;D

fina pärlor =)=)

hoppas imorgon blir bättre =)

svar: jasså? det är ett halvband va? snyggt isf :D

okej :D vadå, vart står det det :p

tiita gjärna in på min blogg och välj din sko favorit... puss!



(det skulle vara jättegulligt)

sv: yep. hur var din dag på dagis då? :P

svar: okej då bra!¨



bilderna ser nästan ut att vara så godisar ;D haha!

svar: okej då bra!¨



bilderna ser nästan ut att vara så godisar ;D haha!

svar: jag vet, jag är nog med tror jag? ;d haha1

jepp.

ända grejen jag saknar med att va liten är att man hade inga beskymmer. allt va så lätt ! man borde jämt va liten :P !

Know the feeling! Vore så enkelt att vara så liten igen..

hahah hur tror du det är för mig med två småsyskon på 5 & 2? ständigt avensjuk :') HAHAHA nävars man får ta dagen som den kommer :D njuuuuuuta av livet, hahah

btw, är det där pärlor? ;o dom ser ätbara ut! xD hahahahah

kraaaam!























Follow my on Bloglovin







Trackback